Vanmorgen Next Mini ontvangen en geinstalleerd. Nu blijkt dat rechts onder in verkleind formaat een tv-zender met geluid wordt weergegeven. We vinden dat eigenlijk vervelend en willen dat weghebben.
Ik heb gezocht op het forum en internet, maar kan niet vinden hoe dat zou moeten. Weet iemand een aanpak hiervoor ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedoel je dat je dat kleine formaat ziet als je andere dingen wilt doen met de Next?
Zo ja, dan nee, er is geen aanpak voor om dat te wijzigen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bedoel je dat je dat kleine formaat ziet als je andere dingen wilt doen met de Next?
Zo ja, dan nee, er is geen aanpak voor om dat te wijzigen.
@Bert Ik weet niet of we het over hetzelfde hebben. Ik bedoel als de Mini aan is en je wilt bijv. een zender uitzoeken dan staat rechts onder continu een zender in klein formaat aan (met geluid).
Dan bedoelen we hetzelfde, dat is niet uit te zetten, het is erin gekomen omdat heel veel Next gebruikers die wens hadden.
@Bert Niet opgelost, want het is niet anders blijkbaar, maar wel verklaard, dus zet ik dit topic toch op opgelost, met dank voor je moeite !
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.