Ha Alex,
Dank je wel voor je eerlijke antwoord.
Maar wat ik echt niet snap is dat dit probleem bekend is bij Ziggo en dat deze systemen dan toch worden uitgeleverd zonder enige toelichting.
Ik heb best begrip voor dit soort problemen (heb zelf 35 jaar als manager in de IT-gewerkt, support en software ontwikkeling). Maar stuur dn een toelichting mee dat je nog even moet wachten met installeren tot je een bericht ontvangt. Zorg dat je helpdeskmedewerkers goed zijn geïnstrueerd. Ik heb werkelijk allerlei kletspraat gehoord, waarbij de helpdeskmedewerkers me behandelen alsof ik het onderscheid niet weet tussen een UTP- of coaxkabel; modems een 1/2 uur uitzetten etc.
Als gevolg van een poging next mini te installeren, wat waarschijnlijk gedeeltelijk is gelukt kan ik nu niet meer via mijn medialbox XL bij internet en dus niet bij mijn opnames en kan ook niets meer opnemen.
Ik gebruik niet de internet en wifi functies van de mediabox; daar heb ik een apart ziggomodem voor.