K.b

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Next Mini - fout in voeding van het apparaat

Onze mediabox blijft maar aangeven dat er een fout is met de verbinding en dat het apparaat moet worden gecontroleerd.

we hebben echt al wel van alles gedaan .. kabels er opnieuw in en uit gehaald. Stekker uit stopcontact gehaald . Maar hij blijft aangeven dat er een fout in voeding van apparaat zit .

iemand de oplossing??

18 Reacties 18
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Waarschijnlijk heeft u een nieuwe adapter nodig of het usb kabeltje moet worden vervangen.

 

U gebruikt als ik goed lees de bijgeleverde adapter en usb kabel voor de voeding of gebruikt u een usb poort op de TV? Is de Mini  bedraad verbonden met het internet?

K.b
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

We hebben hem

pas sinds maart en idd alles wat erbij geleverd is gebruikt . En ook aangesloten op

internet

Peter19

Level 5
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Denk ook zeker usb vooral de mini conector die in de next  gaat beschadigd is. Wat ook de ingang van de next heeft beschadigd. daarook even naar kijken! 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21926Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@K.b welkom op de Ziggo Community, goed dat je het even komt vragen. Een defect met je Mediabox Next Mini is natuurlijk bijzonder irritant. 

We gaan het regelen, we willen uiteraard dat je optimaal van je mediabox zal genieten. Dus een nieuwe is onderweg, kosteloos. Voor je oude krijg je een retourdoos.

Laat je ons weten of het daarmee is opgelost? 

K.b
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas is het niet opgelost geeft die nog steeds hetzelfde aan

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@K.b dankje voor het delen maar balen dat het dus nog niet goed is. Dat wil dus zeggen dat er duidelijk wat anders loos is.

We gaan het volgende doen, we sturen je kosteloos nog na:

- USB kabel Mediabox Next Mini
- UTP / Internet Kabel 5 mtr (CAT5e)
- Voedingsadapter voor je Mediabox Next Mini

Ik ben heel benieuwd of het daarmee wel opgelost zal worden, houd je ons op de hoogte? 

K.b
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan er niet anders een monteur kosteloos gestuurd worden ??

want ik zit nu natuurlijk al vanaf zondag zonder tv

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@K.b ik snap je punt. 

De monteur zal er waarschijnlijk niet eerder zijn dan die materialen. Daarnaast, de meeste tv's hebben een ingebouwde DVBC-tuner, je kan proberen de coaxkabel te koppelen vanuit je aansluitpunt naar je tv. Werkt dat?

Ook is het streamen van Ziggo Go wellicht nog een idee. 

K.b
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas heeft het allemaal niet geholpen

Garihd

Level 16
  • 2026Posts
  • 72Oplossingen
  • 1107Likes

@K.b  schreef:

Helaas heeft het allemaal niet geholpen


U bedoeld dat het extra toegestuurde materiaal niet heeft geholpen? 

Nu las ik toevallig een vergelijkbare topic waar twee Mini's het lieten afweten dan moet dit bijna zeker een productie fout betreffen. De kans is dan groot dat er meer meldingen komen dus uiteraard hoop ik dat ik ongelijk heb.

 

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Oei, wat balen dat geen van de aangedragen opties een oplossing heeft geboden @K.b  😞
Ik ben erg benieuwd hoe je de mini hebt aangesloten; via een internetkabel, of juist via de wifi? En als je het via de wifi hebt verbonden, kun je aangeven wat de afstand is tussen de box en je modem?

Natuurlijk kan ik een monteur voor je inplannen als je dat wilt. De spelregels daarvoor lees je hier. Ik hoor dan graag van je of je voorkeur uitgaat naar een ochtend (tussen 08.00-13.00) of een middag (tussen 12.00-18.00).

K.b
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zou je het voor woensdag kunnen inplannen in het ochtend gedeelte???

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Goedemiddag @K.b, dat gaan we regelen! Ik heb een afspraak ingepland voor aankomende woensdag: Monteursafspraak  succesvol ingepland op wo 24-05-2023 8:00-13:00 uur.

Je ontvangt een bevestiging binnen 24 uur, mocht de afspraak toch niet uitkomen? Dan kun je in mijn Ziggo tot en met een dag van te voren de afspraak wijzigen, of via deze weg is natuurlijk ook mogelijk. Voor nu een schitterend weekend gewenst, geniet ervan. 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ik vraag me af of deze melding vanuit de next komt Dit schijnt vrij vaak voorkomende Samsung melding te zijn.

 

Meestal een hdmi probleem.

 

https://www.google.nl/search?q=fout+in+voeding+van+het+apparaa

K.b
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

En hoe krijg je dat opgelost als dat zo is ??

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @K.b 

 

Gisterochtend is onze monteur bij je langsgeweest. Hoe is het gegaan? Heb je een update voor ons?

Uitgelicht topic