Ik heb een Next mini sinds vorige week. Alles werkte perfect tot net. T blijft hangen bij ziggo logo en verder doet tie niks. Modem/netwerk is prima. Ik heb internet. Next mini van stroom afhalen heb ik ook gedaan. Enige manier om m soort van te resetten?
Groet
@robbo weet jij het misschien?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je reset de mini door deze van de stroom af te halen.
Daarna druk je de aan en uit knop tien seconden in en zet je tegelijk de stroom er weer op. Nadat de stroom er weer op staat moet je dus de aan en uit knop tien seconden ingedrukt houden, daarna kan je em loslaten en gaat de mini vanzelf opstarten.
Op deze manier doe je een harde reset van de mini.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
samen met een medewerker van ziggo zou een harde reset mogelijk zijn.
even wachten dus dat ze hier langs komen.
Is de mb al geactiveerd in mijn ziggo?
Je reset de mini door deze van de stroom af te halen.
Daarna druk je de aan en uit knop tien seconden in en zet je tegelijk de stroom er weer op. Nadat de stroom er weer op staat moet je dus de aan en uit knop tien seconden ingedrukt houden, daarna kan je em loslaten en gaat de mini vanzelf opstarten.
Op deze manier doe je een harde reset van de mini.
@wewanl Moet de Next mini dan wel met een netwerkkabel aan het modem verbonden zijn?
Of hoeft dat niet?
Dit was de oplossing. Bedankt.
Hij moet met een netwerkkabel verbonden zijn, dat was ik vergeten erbij te vertellen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.