Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb een Next mini sinds vorige week. Alles werkte perfect tot net. T blijft hangen bij ziggo logo en verder doet tie niks. Modem/netwerk is prima. Ik heb internet. Next mini van stroom afhalen heb ik ook gedaan. Enige manier om m soort van te resetten?
Groet
@robbo weet jij het misschien?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je reset de mini door deze van de stroom af te halen.
Daarna druk je de aan en uit knop tien seconden in en zet je tegelijk de stroom er weer op. Nadat de stroom er weer op staat moet je dus de aan en uit knop tien seconden ingedrukt houden, daarna kan je em loslaten en gaat de mini vanzelf opstarten.
Op deze manier doe je een harde reset van de mini.
samen met een medewerker van ziggo zou een harde reset mogelijk zijn.
even wachten dus dat ze hier langs komen.
Is de mb al geactiveerd in mijn ziggo?
Je reset de mini door deze van de stroom af te halen.
Daarna druk je de aan en uit knop tien seconden in en zet je tegelijk de stroom er weer op. Nadat de stroom er weer op staat moet je dus de aan en uit knop tien seconden ingedrukt houden, daarna kan je em loslaten en gaat de mini vanzelf opstarten.
Op deze manier doe je een harde reset van de mini.
@wewanl Moet de Next mini dan wel met een netwerkkabel aan het modem verbonden zijn?
Of hoeft dat niet?
Dit was de oplossing. Bedankt.
Hij moet met een netwerkkabel verbonden zijn, dat was ik vergeten erbij te vertellen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...