Ik heb een Next Mini. De afstandsbediening daarvan wil ik gebruiken om mijn Sony BDV-2100 Home Cinema System te bedienen.
Via "Koppel je afstandsbedieding aan andere apparaten" heb ik deze wel gekoppeld.
Ik kan nu wel het volume bedienen en muten, maar de HCS reageert niet op de on/off knop.
Nu heb ik dus nog twee afstandsbedieningen nodig om alles aan/uit te zetten.
Iemand een oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Met een optische kabel werkt Eén knop en CEC niet.
Heeft het Sony BDV-2100 Home Cinema System geen auto on, als er geluid op een ingang komt en auto off / auto standby, na een bepaalde periode geen geluid?
Ik zag wel iets dergelijks staan bij het Sony BDV-2100 Home Cinema System in de specificaties.
Zie de gebruiksaanwijzing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Staat in de Next Eén knop voor aan- en uitzetten op aan in de instellingen van de Next?
En eventueel CEC of iets dergelijks aan in de Sony BDV-2100 Home Cinema System?
Bert,
De één knops bediening staat aan in de Next Mini
De Sony BDV-2100 hangt alleen via 'n optische kabel aan de TV, dus geen HDMI-koppeling....
Sorry, Mariska,
Geen tijd gehad eerder te reageren.
Nee, nog geen oplossing
Trouwens,
ik heb in het verleden altijd gebruik gemaakt van een Logitech Harmony Hub om de verschillende apparaten aan te sturen. Met de Next Mini kan ik die niet meer gebruiken heb ik begrepen van het Forum.
@Bert kun je hier nogmaals je licht over laten schijnen?
Met een optische kabel werkt Eén knop en CEC niet.
Heeft het Sony BDV-2100 Home Cinema System geen auto on, als er geluid op een ingang komt en auto off / auto standby, na een bepaalde periode geen geluid?
Ik zag wel iets dergelijks staan bij het Sony BDV-2100 Home Cinema System in de specificaties.
Zie de gebruiksaanwijzing.
Bert,
(Sorry, niet eerder instaat om te reageren)
Ik heb uiteindelijk de simpelste oplossing gekozen en naast de optische ook een HDMI-kabel tussen het cinema systeem en de TV geknoopt. Alles werkt nu via de afstandsbediening van de Next.
Dank voor het meedenken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.