1
Vraag
2
Reacties
fbos.2

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Next Mini afstandsbediening koppelen

Op mijn Next Mini afstandsbediening werkt alleen de volumeknop nog (met de Sonos soundbar). Elke andere toets resulteert in een ledje op de afstandsbediening dat 40 seconden wit knippert en daarna 2 seconden rood, maar niets werkt. De TV gaat dus niet aan zodat ik geen meldingen krijg. 

Ik heb de Next Mini sinds 10 november 2022. Na een week of twee kreeg ik een storing in mijn afstandsbediening. Daar had Ziggo geen andere oplossing voor dan een nieuwe afstandsbediening. Op zich prima service, maar nu heb ik alweer problemen met de afstandsbediening. Heb alle suggesties al geprobeerd, zonder resultaat. Moet ik nu weer een nieuwe aanvragen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
fbos.2
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is opgelost met de standaard Ziggo-oplossing:

Aan/uit-knop van de Next Mini 6 seconden vasthouden

en daarna op de afstandsbediening de tv-toets rechtsboven +  de 0-toets 10 seconden vasthouden.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70469Posts
  • 4903Oplossingen
  • 19919Likes

Heb je de Next mini al een keer terug gezet naar de fabrieksinstellingen?

fbos.2
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

De afstandsbediening heeft geen connectie met de tv, dus ik kan niet bij de instellingen en dus ook niet bij 'terug naar fabrieksinstellingen'. Hoe herstel ik de connectie met de tv?

fbos.2
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is opgelost met de standaard Ziggo-oplossing:

Aan/uit-knop van de Next Mini 6 seconden vasthouden

en daarna op de afstandsbediening de tv-toets rechtsboven +  de 0-toets 10 seconden vasthouden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic