1
Vraag
2
Reacties
Soberam

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Next Mini: Zelf apps toevoegen?

Hallo Community,

Sinds kort in het bezit van de Next Mini.

Mijn vraag is; kun je nog andere apps toevoegen buiten de standard apps die in de Next Mini aanwezig zijn?

Ik denk dan aan een browser...
Dat zou een mooie aanvulling zijn, om op het web te surfen via het TV scherm.

Groet,

Maurice

2 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Pineapple
Expert
Expert
  • 931Posts
  • 116Oplossingen
  • 243Likes

Om direct antwoord op je vraag te geven, nee, het is niet mogelijk om zelf apps toe te voegen. 

Bekijk in context

AlexHelpt
Expert
Expert
  • 1421Posts
  • 235Oplossingen
  • 586Likes

Er worden zo nu en dan wel suggesties gedaan voor nieuwe apps (denk aan HBO Max, Disney+) maar de kans dat dit soort apps dan ook daadwerkelijk worden toegevoegd is minimaal. Heeft voornamelijk met het kostenplaatje en licentieovereenkomsten te maken.

Ziggo staat altijd open voor suggesties, dus vast ook voor je suggestie om een browser-app toe te voegen! Al lijkt me het heel irritant om te typen met toetsenbord, en kan ik bijvoorbeeld beter de browser of Google Store van mijn tv zelf gebruiken 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Pineapple
Expert
Expert
  • 931Posts
  • 116Oplossingen
  • 243Likes

Om direct antwoord op je vraag te geven, nee, het is niet mogelijk om zelf apps toe te voegen. 

Soberam
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Pineapple, ik wil ook zelf niets installeren. Heb jullie geen Browser app?

AlexHelpt
Expert
Expert
  • 1421Posts
  • 235Oplossingen
  • 586Likes

Er worden zo nu en dan wel suggesties gedaan voor nieuwe apps (denk aan HBO Max, Disney+) maar de kans dat dit soort apps dan ook daadwerkelijk worden toegevoegd is minimaal. Heeft voornamelijk met het kostenplaatje en licentieovereenkomsten te maken.

Ziggo staat altijd open voor suggesties, dus vast ook voor je suggestie om een browser-app toe te voegen! Al lijkt me het heel irritant om te typen met toetsenbord, en kan ik bijvoorbeeld beter de browser of Google Store van mijn tv zelf gebruiken 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo