1
Vraag
2
Reacties
Arnoud64

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Next Mini - Geluid niet meer te regelen

Hallo,

sinds vanmorgen kan ik met de next mini afstandsbediening geen geluid meer regelen, voorheen niets geen last gehad en werkte alles normaal. 
sinds deze morgen dus geen bediening van geluid geen geluid uit en geen kanalen wisseling.

tv gaat wel gewoon uit en aan met de next afstandsbediening en voor de rest werk ook alles normaal. 
heb alles al een keer gereset en terug naar fabrieks instellingen maar geen resultaat. 
iemand enig idee??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Harold

Level 9
  • 299Posts
  • 20Oplossingen
  • 58Likes

Ok, dan had ik het verkeerd begrepen. Kun je het volgende proberen. Ga naar het hoofdmenu op de Next mini en ga naar het tand wieltje helemaal rechts (instellingen). Ga vervolgens naar Systeem. De 4e optie die je dan ziet is “Een knop voor aan- en uitzetten”. Die geeft als het goed is “Aan” weer. Zet deze op “uit“ door de optie te selecteren en dan vervolgens weer op “aan”. Probeer dan eens of de volume knoppen het weer doen. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
wewanl

Level 16
  • 2305Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Is je afstandsbediening wel gekoppeld aan je Next mini?

 

Harold

Level 9
  • 299Posts
  • 20Oplossingen
  • 58Likes

Link naar instructie om afstandsbediening te koppelen als deze verbinding is kwijtgeraakt: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/afstandsbediening/doet-het-niet#/gekleurd-ziggo-...

 

Arnoud64
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb ik allemaal geprobeerd maar geen resultaat, afstandsbediening is wel gekoppeld want tv gaat aan en uit en alles werkt op geluid bediening en tv ingang wijziging knop

Harold

Level 9
  • 299Posts
  • 20Oplossingen
  • 58Likes

Lijkt er op dat de afstandsbediening wel gekoppeld is met de tv aangezien je volume en aan/uit van tv kan bedienen maar dat er geen koppeling is tussen de afstandsbediening met de Next mini zelf aangezien je geen kanalen kan wisselen. 

Avr1964

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik kan juist geen volume bedienen, wel wisselen van zenders maar geen wisseling van tv invoer met knop rechts onder op de afstandsbediening, ook geluid uit knop werkt niet

Harold

Level 9
  • 299Posts
  • 20Oplossingen
  • 58Likes

Ok, dan had ik het verkeerd begrepen. Kun je het volgende proberen. Ga naar het hoofdmenu op de Next mini en ga naar het tand wieltje helemaal rechts (instellingen). Ga vervolgens naar Systeem. De 4e optie die je dan ziet is “Een knop voor aan- en uitzetten”. Die geeft als het goed is “Aan” weer. Zet deze op “uit“ door de optie te selecteren en dan vervolgens weer op “aan”. Probeer dan eens of de volume knoppen het weer doen. 

Avr1964

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hij werkt weer, super! 
bedank voor de oplossing 👍

Avr1964

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoe markeer ik dit als opgelost?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic