Beste Ziggo,
Next mini geeft vogel tijdens het zappen en verschillende fout codes zoals cs2017
cs2005 en cs2212 en even geduld in beeld.
De next mini is met een internetkabel aangesloten rechtstreeks op het modem poort 1.
Ik heb hier ook al meerdere keren contact over opgenomen via fb via de mijn ziggo app en de telefonische klantenservice.
zelf ook al van alles uitgesloten zoals een nieuwe internetkabel, het internet modem terug gezet naar fabrieksinstellingen met de fysieke knop achter op het modem. De next mini terug gezet naar fabrieksinstellingen. Afgelopen donderdag zou er eerst een monteur komen maar 2 dagen van te voren werd ik gebeld of het goed was als ze een nieuwe next mini op zouden sturen waar volgens de monteur het probleem in zou zitten wat bekend is bij de monteurs. na het installeren van de nieuwe next mini is het probleem helaas nog steeds aanwezig.
Wat mij opvalt is al ik het internet modem een keer uit en weer aanzet dat het ongeveer 2 dagen goed blijft gaan. Zou het met het modem te maken kunnen hebben? omdat wij een Arris hebben en geen Compal modem?
Verder werkt het internet als de telefonie gewoon prima, nooit geen problemen mee.
Of is het nog een Bug in de firmware waar jullie mee bezig zijn?
Hoop dat u mij meer duidelijkheid en informatie kunt geven over dit (bekende) probleem.
Met vriendelijke groet,
Erik