Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Gisteren de Media next mini ontvangen
Deze aangesloten met vaste bekabeling.
Hij start op gaat naar welkomstscherm en gaat dan zoeken naar de update denk ik
Na 5 minuten krijg ik de foutmeldinig op mijn TV CS1011 of te wel geen abonnement zegt hij
Ziggo gebeld en na lang overleg komt het erop neer dat deze nog niet is geactiveerd en dus niet doet geen TV dus
Vandaag maar weer eens kijken anders maar we bellen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi Rikst
Ja hij doet het de Ziggo Go
Alles is nu werkend vanaf 6 juli
Dit alles heeft 10 weken geduurd ik vindt dat erg slecht.
Daar mag Ziggo wel wat tegenover zetten voor het lang geduld hebben😄
Dat is goed nieuws! Maar je hebt inderdaad erg veel geduld moeten hebben @corvdmaden Stuur je mij een privébericht zodat we samen kunnen kijken naar een passende compensatie? Ik kom er dan z.s.m. op terug.
Ik heb je zojuist een bericht gestuurd @corvdmaden
CS1011 betekend dat de Media Box niet is verbonden met Internet, dit kan of Wifi zijn of bekabeld, had je dat al geprobeerd.
Ik zal dit voorleggen aan een medewerker die afzienbare tijd langs komt en je verder helpt. Wel van belang is dat Vermeld graag uw postcode en huisnummer in uw Ziggo community profiel, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen Ziggo Medewerkers gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen.
Foutcode CS1011
Het lukt de mediabox niet om nieuwe software te installeren.
De mediabox blijft proberen om verder te gaan. In de meeste gevallen lukt dat binnen 15 minuten. De foutcode verdwijnt vanzelf uit beeld als dit lukt.
Het is mogelijk dat je bij een verbinding via wifi ontdekt dat het wifi-signaal in de buurt van je box niet sterk genoeg (meer) is. Dit veroorzaakt storingen en kan de wifi-snelheid op andere apparaten vertragen. Voor de beste tv-ervaring èn betere wifi op je andere apparaten, sluit je de mediabox aan met de internetkabel. We denken graag met je mee hoe je dit het beste zou kunnen doen.
Alleen als je ècht geen internetkabel kunt aansluiten op de mediabox, kies dan voor wifi. Je kunt in dat geval overwegen om wifiboosters te gebruiken om het wifi-signaal te versterken.
Dat is vervelend. Helaas kun je zelf niet meer doen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.
Het lukt de mediabox niet om nieuwe software te installeren.
De mediabox blijft proberen om verder te gaan. In de meeste gevallen lukt dat binnen 15 minuten. De foutcode verdwijnt vanzelf uit beeld als dit lukt.
Het is mogelijk dat je bij een verbinding via wifi ontdekt dat het wifi-signaal in de buurt van je box niet sterk genoeg (meer) is. Dit veroorzaakt storingen en kan de wifi-snelheid op andere apparaten vertragen. Voor de beste tv-ervaring èn betere wifi op je andere apparaten, sluit je de mediabox aan met de internetkabel. We denken graag met je mee hoe je dit het beste zou kunnen doen.
Alleen als je ècht geen internetkabel kunt aansluiten op de mediabox, kies dan voor wifi. Je kunt in dat geval overwegen om wifiboosters te gebruiken om het wifi-signaal te versterken.
Dat is vervelend. Helaas kun je zelf niet meer doen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.
Een Ziggo moderator kan kijken of je Next geactiveerd is naar aanleiding van je bericht: of te wel geen abonnement zegt hij
Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Ok Bert dat zou fijn zijn thxxx😎
Dag goedemiddag @corvdmaden
Ik kan me voorstellen dat je volledig in het duister tast wat betreft de activatie van je Mediabox.
Helaas zijn er technische problemen ontstaan bij het activeren van de box in de achterliggende systemen waardoor het abonnement niet wordt herkend.
Dit is bij onze IT afdeling bekend en jouw gegevens zijn als voorbeeld aangedragen. Er wordt intern gewerkt aan een oplossing maar dit neemt enige tijd in beslag.
Helaas heb ik momenteel geen indicatie wat betreft hoe lang het nog gaat duren.
Goedemorgen
Gisterenavond weer eens geprobeerd maar nog steeds geen TV via de Mediabox mini
Jammer dat het zo lang duurt allemaal
Ze kunnen beter eerst alles goed regelen en goed zetten voor de klant en dan pas de materialen toesturen
dat scheelt veel ergenis.
ik ga wel schade vergoeding vragen ik vindt dit niet echt goed geregeld
zo dat moest ik even kwijt😠
@corvdmaden ook wij balen er zeker van. We hebben de order/aanvraag doorgezet voor verdere actie. Het is echt even afwachten, maar we vergeten je niet!
@corvdmaden "ik ga wel schade vergoeding vragen"
Ziggo heeft sowieso de compensatie regeling die, op je eigen verzoek, in gang wordt gezet als alles opgelost is en je meld dat je geen storingen meer ervaart, pas dan kan de periode vastgesteld worden van geen diensten en wordt het daarbij behorende bedrag van de volgende factuur gehaald.
Dag 4 na ontvangst Media Next Mini
Zo vandaag maar weer hopen op TV van Ziggo
Ik vindt dit niet normaal
De PostNL App is niet actueel en de Mijn Ziggo kan altijd even duren voor dit netjes is verwerkt. Meestal gaat hier een paar werkdagen overheen, en als de Ziggo Mini werkt heb je kans dat het ook in het systeem bijgezet wordt. Als je het ontvangen hebt, dan is dit alleen maar goed.
Zo Dag 5 na ontvangst Media Next Mini
Nog steeds geen TV
Gisteren middag gebeld met ziggo hoe het nu zit met de media next mini
Ik kreeg een medewerker aan de telefoon maar die verbrak de verbinding al na 5 minuten.
Weer terug gebeld en kreeg nu een jonge man aan de lijn die mij goed heeft geholpen.
Hij heeft alles nagekeken zoals of het signaal goed was en of de modem goed werkte.
Dat was allemaal goed. hij zei dat het bij de de administratie ligt het probleem
de jonge medewerker heeft mij door verbonden met de administratie om het probleem verder op te lossen.
Na 5 minuten wachten kreeg ik een vrouwelijke medewerkster aan de lijn.
Ik heb het probleem weer uitgelegd maar volgens mij snapte ze het niet helemaal.
Na 15 min uitleggen kwam ze met het idee om alles te activeren en zei tegen mij dat na 4 uur wachten een signaal moest hebben
Nou dat was om 16:00 uur gisterenmiddag ik heb om 20:30 uur gekeken of ik nu wel tv had.
Nou wat denk je helemaal niks nog steeds het zelfde foutcode SC1011.
Vanochtend vroeg om 5:00 uur nog gekeken of ik al tv had nou niks dus
Ik wordt hier heel erg moe van.
Ga vanmiddag maar weer bellen. Dit kan toch niet mensen voor zo'n groot bedrijf
Wordt vervolgd
het is niet handig om via meer dan 1 kanaal contact te hebben hoe zuur dit ook is, anders lopen er misschien allemaal dingen door elkaar heen en duurt het alleen maar langer
Indien, de aansluiting wel voltooid is en echter de mediabox alleen niet active werkt. Op het adres wel internet werkt en de rest active staat. Heeft dat adres normaliter wel gewoon tv, ook zonder mediabox. Via de internet DVC-C tuner van de tv, hiervoor moet de coax kabel in de tv geplugd zijn en in de de WCD van Ziggo. Via de tv moeten dan zenders gezocht worden en is op zijn minst het pakket Kabel-TV te bekijken.
Ja maar dat heb ik niet besteld
ik heb tv complete en 4 k besteld
@corvdmaden In de originele post, wordt nergens gemeld wat het bestelde pakket is. Alleen dat de TV het niet doet. Tevens wordt dan nogmaals in een reply gemeld dat de tv het niet doet.
Al is het pakket TV compleet besteld, zodra de aansluiting fysiek gerealiseerd is, doet het pakket Kabel-TV het gewoon, dus de tv werkt dan wel. Echter het bestelde pakket werkt niet.
Zo het is weer maandag
Vrijdag nog contact gehad met Ziggo over mijn activeren van mijn TV via Media Next Mini
Ik kreeg nu te horen dat er veel meer mensen waren die ook nog geen tv hadden.
Een extern bedrijf moet deze verbindingen activeren Hmmm?
Nou afwachten maar weer.
Hi @corvdmaden
Ik heb de situatie opnieuw onder de aandacht gebracht bij mijn collega's. Zodra er meer bekend is, laat ik het aan je weten.
ik wacht al 4 weken dus vrees dat jij ook nog even kan wachten. Sterkte 😀 Ik heb ze tot 1 augustus gegeven en anders ga ik mijn contract ontbinden en overstappen naar Canal Digitaal
Hoi @Rikst
Bedankt voor de reactie
Vanochtend weer gekeken nog geen TV op mijn Media Next Mini nog steeds de zelfde code SC1011
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...