@Ziggo antwoord wel met tijd verlengen door het voorgaand of navolgende programma ook op te nemen, maar dan is het OOK VAN BELANG dat zij zorgen dat de Programma-reeks qua omschrijving in het MENU ook klopt. Het komt regelmatig voor dat bijvoorbeeld een muziek programma, en dan met name met betrekking tot muziekfestivals (Rockpalast) 2 of 3 verschillende afleveringen dezelfde avond (+ navolgende week heeft) waarna uiteindelijk blijkt dat er maar 1 show is opgenomen. Tijdens het programmeren zie je alle rode rondjes die je hebt ingesteld, maar als je de verschillende opnames wil terugzien, blijkt dat de ziggomediabox maar 1 aflevering van het programma heeft opgenomen, domweg omdat ziggo de omschrijving in de reeks steeds hetzelfde heeft gehouden. Ik ben daar meerdere keren achter gekomen, maar nu een voorbeeld vooraf : Vanavond staat in de Veronica TV gids 21:00 uur KATE BUSH at the BBC en om 23:00 KATE BUSH at the BBC in concert 1979. Het eerste programma is een compilatie van Top Of The Pops, en het tweede programma is een live concert uit 1979. Op ziggo mediabox staan beide programma's omschreven als KATE BUSH at the BBC. Omdat Ziggo het programma niet juist omschrijft zoals de BBC het heeft aangemeld is vooraf al duidelijke dat het programma van 23:00 uur niet wordt opgenomen. Het meest vervelende is dat je dit van te voren al weet, maar dat je geen extra optie hebt om te denken ik neem de hele tijdsbestek tussen 21:00 uur en 24:00 uur op. Het is dus zeer van belang dat @Ziggo de juiste programma omschrijving op hun programma-reeks-lijn zet, en niet een "copy & paiste"-je neerkalkt ..... En ter verduidelijking ik erger mij rot als fouten van @Ziggo vooraf te voorspellen zijn.