1
Vraag
2
Reacties
WED

Level 8
  • 193Posts
  • 5Oplossingen
  • 41Likes

Next Box (Mini) samen met Sonos Ray

Ik zit te denken om een Sonos Ray te kopen voor mijn tv. Deze is makkelijk aan te sluiten via de optische kabel.

Maar ben een beetje huiverig omdat de Metz boxen veel problemen ondervinden met wegvallend geluid bij soundbars enz. 

Heeft iemand ervaring met de Sonos Ray en gebruikt ook de Next Box (mini) hierbij

 

 

 

 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

De mini heeft geen optische uitgang, dus dat gaat niet.

 

Geluid gaat bij het overgrote deel van de klanten gewoon goed, maar als er problemen zijn kunnen die hardnekkig en moeilijk op te lossen zijn. Juist deze problemen komen hier terecht.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

De mini heeft geen optische uitgang, dus dat gaat niet.

 

Geluid gaat bij het overgrote deel van de klanten gewoon goed, maar als er problemen zijn kunnen die hardnekkig en moeilijk op te lossen zijn. Juist deze problemen komen hier terecht.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@WED is het een idee om je vraag over de problemen hier verder te behandelen? 

 

Voor de meelezers  het gaat hierom.

 

Nou... Ik heb de MediaBox Next.... op alle manieren aangesloten aan mijn Samsung Harman Kardon Dolby Atmos soundbar HW-Q90R, en op geen een manier krijg ik alles goed... veel out-of-sync enz.

 

Dus als iemand deze soundbar heeft i.c.m. de MediaBox Next en alles heeft werken zonder problemen... geef dan even aan hoe je het gefixed hebt, tot die tijd blijft de MediaBox Next op de slaapkamer.

 

 

De Next kan prima op de slaapkamer blijven. Het probleem is dat er voor out of sync maar een beperkt aantal oplossingen zijn. Dan is het ook nog eens wat kan je in welk apparaat instellen dat is helaas ook vaak beperkt.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic