Hans Warners

Level 5
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Next - Automatisch juiste input kanaal selecteren

In het verleden werkte dit prima Ik heb een Panasonic Plasma tv ingesteld via hotelinstelling Bij de eerste maal inschakelen via next ab krijg ik het analoge beeld met spikkels Uitzetten en daarna weer aanzetten en dan krijg ik normaal beeld Als eens meer aan de orde geweest toen geen oplossing Moet iets te maken hebben met de aansturing vanuit de next box Trouwens verder werkt de nextbox uitstekend

15 Reacties 15
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dan via hotelinstelling op laten starten op hdmi.

Hans Warners
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ik heb de tv via hotelinstellingen ingesteld op hdmi Eerste opstart fout tweede opstart goed

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hallo @Hans Warrners en welkom terug op de Community! Balen dat de configuratie nog niet naar behoren werkt! Om welk typenummer Panasonic gaat het precies? Gaat het iedere keer de eerste keer mis en de tweede keer goed? Heb jij nog ideeën of ervaringen met deze tv's of instellingen @Steefb @Teun

Hans Warners
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

TH-46PZ85EA Het gaat altijd mis als de tv echt uit (er brandt geen lampje) Je zet de TV dan aan met de knop op de tv en daarna via de ab rechts boven knop 

wanneer de TV op standby staat gaat het wel goed

je moet de TV wel helemaal uitzetten want deze Plasma TV gebruikt meer stroom dan de kerncentrale van Borsele kan maken

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

@Hans Warners . Staat er ook iets ingesteld in je tv van easylink of iets dergelijks??

 

Teun.

Hans Warners
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Je kunt volgens mij alleen de hotelmode inschakelen ik kan wel in het menu viera link control komen maar daar kan ik niet veranderen

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Hallo @Hans Warners . En als je de tv op TV stand zet kun je dan wel  in het menu komen?

 

Teun.

Hans Warners
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Wat bedoel je met tv stand?

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

@Hans Warners Ik bedoel als je de tv op input tv zet.

 

Teun,

Hans Warners
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Als ik hem op tv input zet krijg ik analoog beeld

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

@Hans Warners .dat klopt, maar kun je dan wel in de hdmi instellingen komen?

 

Teun.

Hans Warners
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

In dat menu zijn meer mogelijkheden av1 av2s av3s component pc hdmi1 hdmi2 hdmi3 en tv

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Is het opgelost met het vervangen van de HDMI kabel @Hans Warners ? Anders blijft de mediabox in standby zetten als enige optie over. 

Hans Warners
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Nee ook dat helpt niet ga next in standbye zetten maar moet nog even uitzoeken hoe je dat doet

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Hans Warners De mediabox Next is heel simpel in standby te zetten, dit kan met de aan en uit knop.

Uitgelicht topic