Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Jan Maalderink wrote:
Beste Anne, bedankt voor het weer openen.
probleem binnen YouTube doet zich voor in volgende situatie:
1. bij het afspelen van TVGelderland deze start 's avonds niet op. het cirkeltje blijft maar draaien. ik krijg wel geluid maar beeld staat stil op de presentator dit het verteld.
2. bij het afspelen van filmpjes gebeurt dit aan het einde van de opname, ook dan blijft het cirkeltje draaien. En ook hierbij blijft beeld stil staan.
Via streamen mobiel op de Google Ultra gaat wel goed!.
ik gebuikt de
- NEXT
- Philips TV 32PFL960H_12
in dien vragen laat het weten!!
Hallo @Jan Maalderink er zijn geen nieuwe meldingen bij gekomen zie ik. Zonder meldingen gaan wij niet over acties. Volgende week sluiten we dit overleg topic - voor de tweede keer - als er geen concrete stapsgewijze meldingen bij komen. Kan het zijn dat jullie inmiddels al verbeteringen ervaren met de YouTube app op de Next?
Volgens mij zij er in andere fora ook wel meldingen van problemen met Youtube!.
Ik heb nog steeds het zelfde probleem, wanneer in resolutie verhoog van Youtube dan blijft het beeld nog steeds hangen. Resolutie staan nu op 480 en dan gaat het goed , maar 720 of 1080 geeft nog steeds problemen.
Welke stappen kan ik nog zetten om dit opgelost te krijgen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.