Mijn ab van next , daar ging mijn bar van LG automatisch mee aan en uit , nu een andere tv , Pana , eerst n LG , nu gaat de bar tegelijk mee aan , met de tv , maar gaat niet uit , bij tv uitschakelen , wel handmatig , raar , bar gaat niet met hdmi , maar via digital audio aansluiting .
Opgelost! Ga naar oplossing.
Is de optie "alles aan/uit" met 1 knop toevallig uit gezet. Dan moet je beide knoppen drukken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als de bar niet via hdmi aangesloten is dan zal de aansturing via IR gaan. De Next AB moet de bar dan wel kunnen zien.
Dat de bar wel vanzelf aan gaat kan komen door detectie van een ingangs signaal. Daar hoeft je zelf niets voor te doen. Vanzelf weer uit zou dan ook kunnen denk ik. Misschien dat dat wrl gebeurd maar pas na een bepaalde tijd.
Hey @coenen, hoe gaat het nu? Gaat de soundbar inmiddels weer mee uit of kan je de hulp van de Community nog gebruiken? We horen het graag!
Het was zo , Monica , alle bekabeling was los geweest , en nu ab Next , schakelt alles wel uit , maar zwarte knop linksboven [ tv ] en rechtsboven rode knop [ box ] , moet ik nu allebei gebruiken , terwijl dat eerst allemaal tegelijk ging met de rode knop , niet erg maar , anders .
Is de optie "alles aan/uit" met 1 knop toevallig uit gezet. Dan moet je beide knoppen drukken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.