Vraag
Reacties
Oplossing
coenen
Level 6

Next AB: Soundbar gaat niet uit

Mijn ab van next , daar ging mijn bar van LG automatisch mee aan en uit , nu een andere tv , Pana , eerst n LG , nu gaat de bar tegelijk mee aan , met de tv , maar gaat niet uit , bij tv uitschakelen ,  wel handmatig , raar , bar gaat niet met hdmi , maar via digital audio aansluiting .

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bloemen64
Level 18
T.E.A.M.

Is de optie "alles aan/uit" met 1 knop toevallig uit gezet. Dan moet je beide knoppen drukken.

Bekijk in context

4 Reacties 4
bloemen64
Level 18
T.E.A.M.

Als de bar niet via hdmi aangesloten is dan zal de aansturing via IR gaan. De Next AB moet de bar dan wel kunnen zien.

Dat de bar wel vanzelf aan gaat kan komen door detectie van een ingangs signaal. Daar hoeft je zelf niets voor te doen. Vanzelf weer uit zou dan ook kunnen denk ik. Misschien dat dat wrl gebeurd maar pas na een bepaalde tijd.

0 Kudos
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hey @coenen, hoe gaat het nu? Gaat de soundbar inmiddels weer mee uit of kan je de hulp van de Community nog gebruiken? We horen het graag! 

0 Kudos
coenen
Level 6
Topicstarter

Het was zo , Monica , alle bekabeling was los geweest , en nu ab Next , schakelt alles wel uit , maar zwarte knop linksboven [ tv ] en rechtsboven rode knop [ box ] , moet ik nu allebei gebruiken , terwijl dat eerst allemaal tegelijk ging met de rode knop , niet erg maar , anders .

bloemen64
Level 18
T.E.A.M.

Is de optie "alles aan/uit" met 1 knop toevallig uit gezet. Dan moet je beide knoppen drukken.