1
Vraag
2
Reacties
JohnFF

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Next 4k i.c.m. LG G1

Goedemiddag, 

 

Ik heb sinds gisteren een nieuwe LG G1 televisie opgehangen, maar nu heb ik op de Next geen 4k (en ook geen optie voor 4k) meer.

 

Op mijn oude tv werkte allea perfect (met 4k). Ik heb geen stekkers vervangen, dus alles zou compatible moeten zijn.

 

Ik krijg overigens wel 4k beeld met Netflix, Chromecast en ps5, dus aan de tv kant zal (volgens mij dan) geen probleem moeten zijn.

 

Ik heb op de tv de optie deep colour aan staan en alle hdmi aansluitingen zijn hdcp 2.2 (ik heb ze geprobeerd op allemaal, geen verschil). Ook de next stekker er een minuutje uitgehaald, ook geen oplossing helaas. 

 

De klantenservice  verwijst me naar hier om hier mijn vraag te stellen. Dus bij dezen een beroep op slimmere mensen dan mijzelf 😉.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
JohnFF
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Top, probleem is opgelost!

 

Lag dus niet aan de Ziggo Next. Ik kreeg vanochtend toevallig een nieuwe update op de LG tv, daarna even gekeken en jawel hoor, de 4 optie is terug. 

 

Ergens ging er dus iets verkeerd met een handshake en LG heeft dat blijkbaar opgelost (of het is allemaal stom toeval en het werkt weer ineens). 

 

Bedankt voor het meedenken!!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Wat LG betreft, geen idee, maar als eerste stappen met vreemde acties van de Next, de stroom er 30 seconden vanaf, geen resultaat, dan de fabrieksinstellingen.

Heb je de meegeleverde HDMI kabel gebruikt?

JohnFF
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik gebruik de meegeleverde hmdi kabel. Vreemde is dat hij het bij mijn oude tv met dezelfde kabels wel deed. Dus ergens herkend de next de tv niet als 4k tv (terwijl alle andere apparaten het wel herkennen).

 

Stroom is er af geweest en heb hem net ook nog even fabrieks gereset. Mocht helaas niet baten.

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Als je alle hdmi-instellingen hebt geprobeerd en de laatste software erop zit zou ik met lg contact opnemen.

JohnFF
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Top, probleem is opgelost!

 

Lag dus niet aan de Ziggo Next. Ik kreeg vanochtend toevallig een nieuwe update op de LG tv, daarna even gekeken en jawel hoor, de 4 optie is terug. 

 

Ergens ging er dus iets verkeerd met een handshake en LG heeft dat blijkbaar opgelost (of het is allemaal stom toeval en het werkt weer ineens). 

 

Bedankt voor het meedenken!!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic