Soms als ik zap naar lager of hoger kanaal zijn twee zenders door elkaar te zien.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Peter20! Ik heb zojuist de nieuwe splitter + kabel verstuurd, deze zou binnen enkele dagen op de mat moeten vallen. Eenmaal onderweg ontvang je nog een mail van ons met daarin een Track & Trace code zodat je het pakketje kunt volgen. Ik ben benieuwd of dit voor een oplossing zorgt. Houd je ons op de hoogte?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je de Next al een keer 30 seconden van de stroom gehad?
Of de fabrieksinstelling?
Alles wordt weer opgepakt, wel even de eigen Beeld en geluid instellingen nalopen en opnieuw inloggen in de apps die je gebruikt.
Ik heb 'm net een paar dagen met de horizon box had ik dat niet
Deze 2 mediaboxen werken niet helemaal hetzelfde.
Wat je ziet komt maar zeer zelden voor, zo'n apparaat is een kleine computer en dan kan er wel eens iets foutgaan.
Meestal wordt dit opgelost door de Next 30 seconden van de stroom af te halen of naar de fabrieksinstellingen terug te zetten.
Werkt dit niet, dan zal hij mogelijk omgewisseld moeten worden.
Ga ik dat eerst proberen
Dank je
Heb m van de stroom gehad en teruggezet naar fabrieksinstellingen naar t probleem blijft voormamelijk rtl7
Is bekabeld aangesloten als ik die eraf haal en naar wifi schakel is het iets minder maar nog wel storing
Is dit met live TV of met replay of opnames?
is het met live TV?
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Next op aangesloten zit?
Het probleem is alleen met live tv heb geen splitters of versterkers de next zit rechtstreeks op de doos waar die binnenkomt het signaal is uitstekend
Op de wandcontactdoos zit een splitter SQ 601, deze is verouderd en kan problemen veroorzaken met het signaal.
Ziggo kan je gratis een nieuwe splitter sturen met een nieuwe passende kabel naar je modem.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Ok ga ik probeten te regelen
Dank je
Hi @Peter20! Ik heb zojuist de nieuwe splitter + kabel verstuurd, deze zou binnen enkele dagen op de mat moeten vallen. Eenmaal onderweg ontvang je nog een mail van ons met daarin een Track & Trace code zodat je het pakketje kunt volgen. Ik ben benieuwd of dit voor een oplossing zorgt. Houd je ons op de hoogte?
Dank je wel monica
Hoe gaat het nu, @Peter20?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.