Vraag
Reacties
Oplossing
Peter20
Level 3

Next: 2 zenders door elkaar bij zappen

Soms als ik zap naar lager of hoger kanaal zijn twee zenders door elkaar te zien.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Peter20! Ik heb zojuist de nieuwe splitter + kabel verstuurd, deze zou binnen enkele dagen op de mat moeten vallen. Eenmaal onderweg ontvang je nog een mail van ons met daarin een Track & Trace code zodat je het pakketje kunt volgen. Ik ben benieuwd of dit voor een oplossing zorgt. Houd je ons op de hoogte? 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Heb je de Next al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

Of de fabrieksinstelling?

Alles wordt weer opgepakt, wel even de eigen Beeld en geluid instellingen nalopen en opnieuw inloggen in de apps die je gebruikt.

0 Kudos
Peter20
Level 3
Topicstarter

Ik heb 'm net een paar dagen met de horizon box had ik dat niet

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Deze 2 mediaboxen werken niet helemaal hetzelfde.

Wat je ziet komt maar zeer zelden voor, zo'n apparaat is een kleine computer en dan kan er wel eens iets foutgaan.

Meestal wordt dit opgelost door de Next 30 seconden van de stroom af te halen of naar de fabrieksinstellingen terug te zetten.

Werkt dit niet, dan zal hij mogelijk omgewisseld moeten worden.

0 Kudos
Peter20
Level 3
Topicstarter

Ga ik dat eerst proberen

Dank je

Peter20
Level 3
Topicstarter

Heb m van de stroom gehad en teruggezet naar fabrieksinstellingen naar t probleem blijft voormamelijk rtl7

Is bekabeld aangesloten als ik die eraf haal en naar wifi schakel is het iets minder maar nog wel storing

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Is dit met live TV of met replay of opnames?

is het met live TV?

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Next op aangesloten zit?

0 Kudos
Peter20
Level 3
Topicstarter

Het probleem is alleen met live tv heb geen splitters of versterkers de next zit rechtstreeks op de doos waar die binnenkomt het signaal is uitstekend

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Op de wandcontactdoos zit een splitter SQ 601, deze is verouderd en kan problemen veroorzaken met het signaal.

Ziggo kan je gratis een nieuwe splitter sturen met een nieuwe passende kabel naar je modem.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

0 Kudos
Peter20
Level 3
Topicstarter

Ok ga ik probeten te regelen

Dank je

0 Kudos
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Peter20! Ik heb zojuist de nieuwe splitter + kabel verstuurd, deze zou binnen enkele dagen op de mat moeten vallen. Eenmaal onderweg ontvang je nog een mail van ons met daarin een Track & Trace code zodat je het pakketje kunt volgen. Ik ben benieuwd of dit voor een oplossing zorgt. Houd je ons op de hoogte? 

Peter20
Level 3
Topicstarter

Dank je wel monica

Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hoe gaat het nu, @Peter20

0 Kudos