1
Vraag
2
Reacties
Peter20

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Next: 2 zenders door elkaar bij zappen

Soms als ik zap naar lager of hoger kanaal zijn twee zenders door elkaar te zien.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @Peter20! Ik heb zojuist de nieuwe splitter + kabel verstuurd, deze zou binnen enkele dagen op de mat moeten vallen. Eenmaal onderweg ontvang je nog een mail van ons met daarin een Track & Trace code zodat je het pakketje kunt volgen. Ik ben benieuwd of dit voor een oplossing zorgt. Houd je ons op de hoogte? 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76276Posts
  • 5196Oplossingen
  • 22474Likes

Heb je de Next al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

Of de fabrieksinstelling?

Alles wordt weer opgepakt, wel even de eigen Beeld en geluid instellingen nalopen en opnieuw inloggen in de apps die je gebruikt.

Peter20
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb 'm net een paar dagen met de horizon box had ik dat niet

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76276Posts
  • 5196Oplossingen
  • 22474Likes

Deze 2 mediaboxen werken niet helemaal hetzelfde.

Wat je ziet komt maar zeer zelden voor, zo'n apparaat is een kleine computer en dan kan er wel eens iets foutgaan.

Meestal wordt dit opgelost door de Next 30 seconden van de stroom af te halen of naar de fabrieksinstellingen terug te zetten.

 

Werkt dit niet, dan zal hij mogelijk omgewisseld moeten worden.

Peter20
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ga ik dat eerst proberen

Dank je

Peter20
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heb m van de stroom gehad en teruggezet naar fabrieksinstellingen naar t probleem blijft voormamelijk rtl7

Is bekabeld aangesloten als ik die eraf haal en naar wifi schakel is het iets minder maar nog wel storing

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76276Posts
  • 5196Oplossingen
  • 22474Likes

Is dit met live TV of met replay of opnames?

is het met live TV?

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Next op aangesloten zit?

Peter20
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het probleem is alleen met live tv heb geen splitters of versterkers de next zit rechtstreeks op de doos waar die binnenkomt het signaal is uitstekend

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76276Posts
  • 5196Oplossingen
  • 22474Likes

Op de wandcontactdoos zit een splitter SQ 601, deze is verouderd en kan problemen veroorzaken met het signaal.

Ziggo kan je gratis een nieuwe splitter sturen met een nieuwe passende kabel naar je modem.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Peter20
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ok ga ik probeten te regelen

Dank je

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @Peter20! Ik heb zojuist de nieuwe splitter + kabel verstuurd, deze zou binnen enkele dagen op de mat moeten vallen. Eenmaal onderweg ontvang je nog een mail van ons met daarin een Track & Trace code zodat je het pakketje kunt volgen. Ik ben benieuwd of dit voor een oplossing zorgt. Houd je ons op de hoogte? 

Peter20
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank je wel monica

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14136Posts
  • 1180Oplossingen
  • 6193Likes

Hoe gaat het nu, @Peter20

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic