Hallo, ik krijg regelmatig op mijn TV een code te lezen: 'LBTA-165'. Het geluid valt dan ook weg.
Er moet steeds 'gekoppeld' of 'ontkoppeld' worden?
Ik heb een mediabox Next.
Als ik de mediabox weer aan en uit schakel, komt het geluid weer terug...
Wie weet raad, en wie kan mij helpen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke TV is dit precies?
Merk en model letters, cijfers en letters.
Goedemiddag @Zomerzwaluw
Ik zie dat Bert je hulp heeft aangeboden maar er een aantal vragen zijn gesteld waar geen reactie meer op is gekomen.
Klopt het dat je vraag is opgelost? Mocht je nog wel hulp nodig hebben, dan het vriendelijke verzoek om op Bert te reageren.
Hallo,
zo maar een gokje : hebt u misschien een Lenco LBTA 165 platenspeler ?
Dan zou het best kunnen zijn, dat uw tv die ( m.b.v. bluetooth ) heeft gevonden en vraagt of deze koppelt moet worden.
Sorry dat ik zo laat reageer,
maar hier heb je de gegevens van de TV:-
Merk: Tomson (Frans merk) 🇨🇵
Model: 40FG2S14W full hd led lcd
We hebben hem vorig jaar in augustus gekocht. Is niet "aangemeld" bij Ziggo. (Geen CI+ kaart of zo, wel gekabeld.)
Hopelijk kun je hier wat mee.
Hoe moet ik deze evt. koppelen?
"Hoe moet ik deze evt. koppelen?"
Wat wil je precies waaraan aankoppelen?
Je pickup wil met je tv koppelen, gebruik de afstandsbediening va je tv om dat te doen.
De next en of ziggo staan hier geheel buiten.
De mediabox met TV.
@Zomerzwaluw schreef:De mediabox met TV.
Ik verwacht niet dat Next een bluetooth verbinding kan maken met een ander apparaat. Dus zal het waarschijnlijk de tv zijn, die de Lenco heeft ontdekt en vraagt of deze gekoppeld moet worden. Of het handig is om een platenspeler aan een tv te koppelen, dat betwijfel ik of men zou het geluid via de tv moeten willen afspelen.
Waarschijnlijk zal de tv dan overschakelen naar de bluetooth verbinding en zo de verbinding met de Next 'verbreken'. U zet nu de Next uit/aan, waarbij de tv die 'nieuwe' verbinding opmerkt en weer actief maakt. Maar kan u m.b.v. de afstandsbediening van de tv, niet de juiste ingang/HDMI poort kiezen en zou weer naar/via de Next kunnen kijken?
Staat de Lenco steeds aan?
@Zomerzwaluw schreef:De mediabox met TV.
U wilt de TV de Thomson 40FG2S14W Dus bedienen met de Ziggo afstandsbediening?
Het is eigenlijk heel eenvoudig als dit model niet te vinden is in het menu van de mediabox dan is dat niet mogelijk.
Alleen kan ik wat u ziet LBTA-165 niet in verband brengen met deze televisie.
Heeft u zoals gevraagd is een pickup van het merk Lenco ? Als u die niet heeft kan het zijn dat een van de buren deze heeft.
Wat komt er exact in beeld ik verwacht niet dat die melding zomaar in beeld komt zaken koppelen vergt een actie. Als dat apparaat niet van u is kunt u het beste dat koppel verzoek negeren of niet toestaan.
Een foto van wat u exact zien zal helpen.
Nee, helaas ik heb geen Lenco platenspeler.
Mijn platenspeler is geen Lenco, en staat bovendien op zolder.
Ik was wat laat; ik kijk bijna nooit op de Ziggo "community - topic" , maar ik heb inmiddels naar Bert terug gereageerd.
Het probleem is nog niet opgelost.
@Zomerzwaluw schreef:Mijn platenspeler is geen Lenco, en staat bovendien op zolder.
Dan zal het de platenspeler van de buren zijn en moet je de afstandsbediening van je tv gebruiken om te weigeren.
De next en of ziggo staan hier geheel buiten blijft van toepassing.
Hallo allemaal,
Het probleem is opgelost!
Via de 'snelscan' via de Ziggo site bleek dat de modem opnieuw opgestart moest worden. Die "had een zetje nodig".
Bedankt voor alle moeite..!
Ik verlaat deze topic.
@Zomerzwaluw schreef:
Het probleem is opgelost!
Via de 'snelscan' via de Ziggo site bleek dat de modem opnieuw opgestart moest worden. Die "had een zetje nodig".
Dat was het vast niet.
Hallo SteefB,
De code bleef in ieder geval weg en verder zonder problemen televisie ( voetbalwedstrijd ) gekeken.
De gehele avond ook geen problemen meer gehad. ⚽👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.