Syl2

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nex mini geen optical ingang

de mini heeft geen optical ingang zoals de mediabox xl. Hoe krijg ik mijn versterker Denon Avr 1804 gekoppeld zodat ik mijn geluid vd tv over mijn boxen via de versterker behoudt?

11 Reacties 11
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

u zou b.v. ook via HDMI (e)Arc of m.b.v. een optische kabel het geluid vanaf uw tv kunnen doorzetten naar uw versterker.

Maar u zou ook ( als er ter plekke toch een coax kabel ligt ), de Next-Mini kunnen inruilen voor de Next, want die heeft wel een optische uitgang.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75184Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Syl2 Dan is een gewone Next ook een optie, die heeft een optische uitgang.

Omruilen van de Next mini naar de Next kost € 19,95 en kan alleen via het telefoonnummer op de volgende pagina: Bedenktijd en annuleren en omruilen | Klantenservice | Ziggo

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ik geloof dat ik niet helemaal up2date ben met het omruil beleid maar dit was toch mogelijk via de moderators ? of vergis ik me nu

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75184Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Mediabox XL naar een Next kan via hier.

Een Next naar een Next mini kan via hier.

Een Next mini naar de Next kan alleen via: Bedenktijd en annuleren en omruilen | Klantenservice | Ziggo

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

duidelijk 😉 bedankt

Syl2
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Die laatste optie heb ik ook aangegeven bij Ziggo maar ik kan de mini niet omruilen voor de next 😞

Syl2
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gister gevraagd toen kon het niet…maar ga het nogmaals proberen 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

heb je gebeld met de gewone klantenservice of het telefoonnumer wat de link van bert laat zien

 

Wil je je bestelling annuleren, bel dan naar 088-1212808.

Syl2
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

maar dan weer niet als het een zakelijk abonnement is hoor ik net

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75184Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Syl2 Dank voor je update, dat was hier nog niet bekend, de Ziggo community is het consumenten forum van Ziggo en er komen zelden zakelijke klanten hier hun vraag stellen.

Uitgelicht topic