1
Vraag
2
Reageer en help mee
Rutger1990

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk ID bij instellen CI+ werkt niet

Ik heb bij jullie een CI module besteld voor op mijn slaapkamer. Ik gebruik het met een antenne. Nu zie ik dat het netwerk id niet werkt. 05555 moet ik volgens jullie intoetsen. Kunnen jullie mij helpen?
9 Reacties 9
Jan F.

Level 20
  • 17032Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Zonder nadere gegevens is dat moeilijk. Hier staat de installatieprocedure. Waar loopt u vast?
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Daadwerkelijk met een antenne?
Ziggo werkt niet via een antenne.
Kabel-TV van Ziggo komt binnen via een coaxkabel.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8174Posts
  • 311Oplossingen
  • 3200Likes
RobertKoopman wrote:
Daadwerkelijk met een antenne?
Ziggo werkt niet via een antenne.
Kabel-TV van Ziggo komt binnen via een coaxkabel.

Niet om te muggenziften 😉 maar de coax kabel moet in de antenne ingang van de TV of Box
En eigenlijk is Ziggo een een veredelde antenne 😉

😉
Teun

Level 17
  • 4200Posts
  • 181Oplossingen
  • 806Likes
Om welke type tv gaat het?? en heeft u de zenders laten zoeken zonder module??

Teun
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3865Posts
  • 224Oplossingen
  • 1572Likes
Hallo Rutger1990, welkom op onze Community.

Na je registratie en plaatsten van je bericht zie ik geen activiteit. Heb je het probleem al opgelost? Dan lezen we graag hoe 🙂
Alcedo

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde probleem. Met moderne up to date apparatuur, net gekregen van Ziggo. Mediabox XL, nieuwe Sony TV die Ziggo gecertificeerd is. Wat kan er nog mis zijn? Alles gaat goed, en dan blijft ie hangen op de melding dat het netwerk ID ongeldig is....
Jan F.

Level 20
  • 17032Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Alcedo wrote:
Zelfde probleem. Met moderne up to date apparatuur, net gekregen van Ziggo. Mediabox XL, nieuwe Sony TV die Ziggo gecertificeerd is. Wat kan er nog mis zijn? Alles gaat goed, en dan blijft ie hangen op de melding dat het netwerk ID ongeldig is....

Het wordt een herhaling van zetten:

Jan F. wrote:
Zonder nadere gegevens is dat moeilijk. Hier staat de installatieprocedure. Waar loopt u vast?
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
Alcedo ,

Bij sommige TV's moet men daadwerkelijk het netwerk-id intoetsen dus niet de pijltjestoetsen gebruiken maar de echte cijfertoetsen. 2 dagen lopen k...tviolen met een Salora TV en nu vrij recent ook bij een Samsung. Of dat aan de TV ligt of de CI+ module is mij nog onbekend, misschien dat een van de moderators dat kan uitzoeken.
Jan F.

Level 20
  • 17032Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Sparco©1963 Het netwerk ID wordt toch ingevoerd voordat de CI+ module wordt geplaatst? Deze kan dus als oorzaak van uw probleem met het invoeren worden uitgesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic