Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
janclara
Level 1

Netflix zonder tv gebruiken - Chromecast

geen smart tv hoe kan ik netflix krijgen??
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing
janclara wrote:

Hallo janclara,
als je een smartphone of tablet hebt kun je daarop Netflix krijgen en dat casten (lees doorsturen) via een ChromeCast naar je tv.
Je tv zal wel een vrije HDMI-poort moeten hebben.
Of als je een Ziggo decoder XL hebt (voorheen Horizonbox) kun je daarop ook Netflix kijken, na aanmelding bij Netflix.

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Verwijderd account
Niet van toepassing
janclara wrote:

Hallo janclara,
als je een smartphone of tablet hebt kun je daarop Netflix krijgen en dat casten (lees doorsturen) via een ChromeCast naar je tv.
Je tv zal wel een vrije HDMI-poort moeten hebben.
Of als je een Ziggo decoder XL hebt (voorheen Horizonbox) kun je daarop ook Netflix kijken, na aanmelding bij Netflix.
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Of op je computer of laptop Netflix kijken met de Netflix app.
0 Kudos
Dr.Drax
Level 7
apple tv 4 lukt het ook mee.
0 Kudos
Dilbert55
Level 1
Ern goedemogelijkheid om van een oude tv een smart tv te maken is met behulp van google chromecast, doe kost nog geen €40 en is simpel aan te sluiten en te bedienen viasmartfoneof tableten pc
0 Kudos
Willem-A
Level 1
Een Humax TV+H3 is ook een prima optie. Naar mijn idee beter als een Chromecast, met meer mogelijkheden, maar daarmee ook duurder. Niet voor niets levert Humax de Pure Vision Display het liefst samen met de H3. "Maak van je Tv een Smart Tv met de TV+H3". De H3 is sinds enige tijd standaard al ingericht voor Netflix. Deze app staat er nu dus standaard op, en ook is er een Netflix toets aanwezig op de bijbehorende afstandsbediening.
0 Kudos