1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Hansoomens

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Netflix via kanaal 150

Waarom zie ik kanaal 150 niet?

ik wil mijn Netflix bekijken via tv

Oplossing
25 Reacties 25
Meldingen
Aan Uit
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8256Posts
  • 2432Oplossingen
  • 4098Likes

Goedemorgen @Hansoomens
Bij deze heb ik de Mediabox Next voor je aangevraagd. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en Post NL staat spoedig voor de deur met jouw Mediabox Next. De Humax Mediabox hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat 🙂 Alvast veel plezier met de Mediabox Next! 

youriy

Level 17
  • 3143Posts
  • 155Oplossingen
  • 764Likes

@Cecilia  schreef:

@ De Humax Mediabox hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat 🙂

Een goed werkend apparaat weggooien vind ik zonde. Als je 'm zelf nooit meer gaat gebruiken kun je er wellicht een ander een plezier mee doen, of anders afgeven bij een kringloopwinkel.

Hansoomens
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heel erg bedankt voor de snelle reactie. 
zodra de Mediabox next binnen is laat ik je weten of alles naar wens werkt. 
👍👍👍

Hansoomens
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ik heb toch niet gezegd dat ik het apparaat weggooi 🥹 !!!

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6550Posts
  • 239Oplossingen
  • 5145Likes

@youriy  schreef:
Een goed werkend apparaat weggooien vind ik zonde. Als je 'm zelf nooit meer gaat gebruiken kun je er wellicht een ander een plezier mee doen, of anders afgeven bij een kringloopwinkel.

Leuk idee om er iemand anders er een plezier mee te doen, maar die Mediabox XL zal nooit meer werken. Misschien een geinig hobby-project, maar goed werkend is-ie dus niet. Dat geldt trouwens óók voor de Mediaboxen XL die op Marktplaats worden aangeboden.

youriy

Level 17
  • 3143Posts
  • 155Oplossingen
  • 764Likes

@Wim C.  schreef:

@youriy  schreef:

Leuk idee om er iemand anders er een plezier mee te doen, maar die Mediabox XL zal nooit meer werken. Misschien een geinig hobby-project, maar goed werkend is-ie dus niet. Dat geldt trouwens óók voor de Mediaboxen XL die op Marktplaats worden aangeboden.

Het gaat om een humax.....