Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemorgen @Hansoomens,
Bij deze heb ik de Mediabox Next voor je aangevraagd. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en Post NL staat spoedig voor de deur met jouw Mediabox Next. De Humax Mediabox hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat 🙂 Alvast veel plezier met de Mediabox Next!
@Cecilia schreef:@ De Humax Mediabox hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat 🙂
Een goed werkend apparaat weggooien vind ik zonde. Als je 'm zelf nooit meer gaat gebruiken kun je er wellicht een ander een plezier mee doen, of anders afgeven bij een kringloopwinkel.
Heel erg bedankt voor de snelle reactie.
zodra de Mediabox next binnen is laat ik je weten of alles naar wens werkt.
👍👍👍
ik heb toch niet gezegd dat ik het apparaat weggooi 🥹 !!!
@youriy schreef:
Een goed werkend apparaat weggooien vind ik zonde. Als je 'm zelf nooit meer gaat gebruiken kun je er wellicht een ander een plezier mee doen, of anders afgeven bij een kringloopwinkel.
Leuk idee om er iemand anders er een plezier mee te doen, maar die Mediabox XL zal nooit meer werken. Misschien een geinig hobby-project, maar goed werkend is-ie dus niet. Dat geldt trouwens óók voor de Mediaboxen XL die op Marktplaats worden aangeboden.
@Wim C. schreef:
@youriy schreef:Een goed werkend apparaat weggooien vind ik zonde. Als je 'm zelf nooit meer gaat gebruiken kun je er wellicht een ander een plezier mee doen, of anders afgeven bij een kringloopwinkel.Leuk idee om er iemand anders er een plezier mee te doen, maar die Mediabox XL zal nooit meer werken. Misschien een geinig hobby-project, maar goed werkend is-ie dus niet. Dat geldt trouwens óók voor de Mediaboxen XL die op Marktplaats worden aangeboden.
Het gaat om een humax.....
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.