Vraag
Reacties
Aankondigingen
Rien07
Level 2

Netflix via Ziggo werkt niet, hoelang duurt dit nog?

Ben na de verhuizing overgegaan van KPN met Netflix in het pakket naar Ziggo met Netflix in het pakket. Inmiddels 5x met Ziggo gebeld en 4x met Netflix. Het lukt maar niet en nu is er een case aangemaakt en niemand kan mij vertellen wanneer ik Netflix heb. Een telefoontje met Netflix en het is opgelost of denk ik nu te simpel. In mijn Ziggo is Netflix geactiveerd. Iemand met dezelfde ervaring en die mij kan vertellen hoe lang dit gaat duren?

0 Kudos
13 Reacties 13
Meldingen
Aan Uit
Gio2903
Level 17

waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. netflix bij ziggo opzeggen en rechtstreeks bij netflix afsluiten

Garihd
Level 17

Was het maar zo simpel bij diverse klanten blijft het blijkbaar moeilijk om het account meteen goed te activeren. 

Afgaande op diverse topics is het of snel opgelost of een geval van heel lang geduld.

0 Kudos
PeterH2020
Level 10

@Rien07  schreef:

Ben na de verhuizing overgegaan van KPN met Netflix in het pakket naar Ziggo met Netflix in het pakket. Inmiddels 5x met Ziggo gebeld en 4x met Netflix. Het lukt maar niet en nu is er een case aangemaakt en niemand kan mij vertellen wanneer ik Netflix heb. Een telefoontje met Netflix en het is opgelost of denk ik nu te simpel. In mijn Ziggo is Netflix geactiveerd. Iemand met dezelfde ervaring en die mij kan vertellen hoe lang dit gaat duren?

Als Netflix al actief staat kijk even goed naar de ingangs datum.....  Deze staat ook in "MIjn Ziggo".

0 Kudos
Rien07
Level 2
Topicstarter

Hoi Peter,

bedankt voor je reactie. Stond bij mij mogelijk vanaf 22/12/2024!

Heb gebeld, die datum staat er omdat er een case open staat. Zijn er mee bezig….

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Rien07, goedemiddag en welkom hier! 

Juist met deze koude winterse dagen is geen Netflix zeker een gemis. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat Netflix basic is aangevraagd en actief staat onder jouw gegevens. Ook in Mijn Ziggo is Netflix geactiveerd. Uit je bericht begrijp ik dat het niet werkt. Via een speciale tool ben ik even mee gaan kijken in jouw Mijn Ziggo omgeving, maar klopt het dat je de melding 'geen geldig abonnement' krijgt te zien? De reden dat ik dit vraag is namelijk omdat er recent een ticket is gelogd bij onze technische dienst voor deze foutmelding. Dit speelt bij meerdere klanten. 

Ik hoor graag of bovenstaande het geval is. Zo ja, dan zal ik jouw gegevens doorzetten ten behoeve van het onderzoek. Helaas is er nog geen verwachtte oplostijd bekend. Ik kan je dus niet vertellen hoelang het precies gaat duren. Wel houden we het dan hier voor je in de gaten en laten we het weten als er nieuws onder de zon is.

Mocht je het niet willen afwachten, dan is het natuurlijk ook mogelijk om zoals @Gio2903 al aangeeft rechtstreeks bij Netflix een abonnement af te sluiten. Als dat je voorkeur heeft, laat het dan ook weten want dan zeg ik Netflix via Ziggo voor je op.

0 Kudos
Rien07
Level 2
Topicstarter

Hoi Cecilia,

Fijn dat je reageert, bij producten/streamingsdiensten staat dat ik een actief abonnement heb.

Alles staat op groen alleen Netflix ziet mij niet als klant.

Ik had Netflix in mijn KPN pakket en dat werkte prima dus dan zou het bij Netflix toch ook moeten werken.

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Dank voor je reactie. In dat geval ben jij helaas ook getroffen door het probleem waar @Cecilia eerder over sprak. Het heeft er schijn van dat er sprake is van een mismatch tussen Netflix en ons.

Ik zet je gegevens graag door ten behoeve van het onderzoek. Nog wel ter verificatie: het e-mailadres r**n.******@gmail - wat ook gebruikt wordt voor je Community account - is het e-mailadres waarmee je inlogt op Netflix? 

Mocht je niet langer op een oplossing willen wachten, dan kun je Netflix ook via Netflix zelf afsluiten. Laat in dat geval vooral weten als het pakket via ons opgezegd moet worden.

0 Kudos
Rien07
Level 2
Topicstarter

Hoi Vincent,

Ja klopt, ik log ook bij Netflix in met het gmail adres wat ik ook voor de community gebruik.

Netflix beschouwt mij als een nieuwe klant en ziet niet dat Ziggo voor mij betaald.

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Rien07,

Dank voor de bevestiging. Ik heb het doorgezet naar de onderzoekspartijen. Als er voortgang is, hoor je het uiteraard hier. Hoe lang het echter duurt voordat er meer duidelijkheid dan wel een oplossing is, kan ik helaas niet zeggen. 

Mocht je hierdoor Netflix bij ons willen opzeggen en direct bij hen willen afsluiten, laat het vooral weten. 

0 Kudos
Rien07
Level 2
Topicstarter

Hoi Vincent,

Weer een stapje verder, heb een expert van Ziggo gesproken. Hij denkt het probleem gevonden te hebben. Heeft met de betaling te maken. Ik heb nog geen factuur van Ziggo ontvangen en daarom heeft Ziggo Netflix nog niet betaald?!. Ik heb ook internet en tv en die doen het wel dus blijft vreemd. Even wachten op de factuur en ben benieuwd. Klantenservice Ziggo kan volgens hem ook een instelling wijzigen waardoor het probleem opgelost zou zijn maar de persoon van de klantenservice die ik gesproken heb wist dat niet.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Rien07 

Dat je nog geen gebruik kunt maken van Netflix heeft te maken met een openstaand issue waar een deel van onze klanten door geraakt wordt. We hebben je gegevens reeds doorgezet aan onze collega's die dit issue in beheer hebben. Het verhaal hierboven moet ik dan ook ontkrachten, dit is niet de reden dat je Netflix nog niet werkt. Ik zal mijn collega daar ook even over informeren. 

0 Kudos
Rien07
Level 2
Topicstarter

Joehoe we hebben Netflix. Medewerker heeft mijn streamingsdienst Netflix verwijderd en weer opnieuw aangeboden. Heb opnieuw geactiveerd en het werkt nu wel. Het activeren was kennelijk niet goed gegaan.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Heel fijn om te lezen dat het probleem bij jou op deze manier is opgelost @Rien07! En wij waarderen het ook dat je dit hier terugkoppelt! Alvast veel kijkplezier! 🙂

0 Kudos