1
Vraag
2
Reacties
Jos P.M.

Level 4
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Netflix via Ziggo, resolutie?

Mijn huidig abo bij Netflix heeft een resolutie van 1080. Wat als dit via Ziggo loopt? Lees het graag. Dank

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat blijft hetzelfde als je nu het middelste abonnement afneemt zal 1080 het maximale zijn.

 

Kijk je via de Next dan kan je deze wel instellen op 4K maar dat heeft wezenlijk enkel zin als je het duurste Netflix abonnement afneemt. 

 

Ik heb me er niet in verdiept, de abonnementskosten zullen niet lager liggen als je Netflix via Ziggo bestelt het bedrag komt op je Ziggo factuur meer niet.

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat blijft hetzelfde als je nu het middelste abonnement afneemt zal 1080 het maximale zijn.

 

Kijk je via de Next dan kan je deze wel instellen op 4K maar dat heeft wezenlijk enkel zin als je het duurste Netflix abonnement afneemt. 

 

Ik heb me er niet in verdiept, de abonnementskosten zullen niet lager liggen als je Netflix via Ziggo bestelt het bedrag komt op je Ziggo factuur meer niet.

 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Maar @Jos P.M. als je een 4K SmartTV hebt waarop Netflix is geïnstalleerd, dan zou je 4K-content ook in 4K kunnen bekijken.

Vanaf Complete zit 4K in de Next. Overigens gelden de genoemde kortingen alleen voor nieuwe abonnees.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Wim C. Het gaat als ik de vraag goed begrijp om de nieuwe optie om Netflix via Ziggo te bestellen en via de Ziggo factuur te betalen.

 

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Combineer-Netflix-en-Ziggo-op-%C3%A9%C3%A9n-factuur/ba-p...

 

En dat heeft totaal geen invloed op de resolutie, dat is afhankelijk van het bij Netflix afgenomen abonnement. 

Wie niet het duurste abonnement afneemt krijgt ook met een UHD/4K TV of Mediabox Next maximaal 1080i aangeboden, de TV of box  zal het dan opschalen.

 

PS ook met TV Start is 4K op een Next beschikbaar. 

 

 

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic