Dag @weerhuis1965
Een zoemend apparaat is voor de een hoogst irritant en de ander hoort niks. Mijn eerste Mediabox was een Horizon, die kon er ook wat van en die heb ik toen op schuimrubberen pootjes gezet.
Verder lees dat je Netflix kijkt via je Smart-TV en dat die TV zo’n 5 jaar oud is? Misschien heb ik er overheen gelezen, maar zijn er nog regelmatige updates voor jouw TV beschikbaar? Voor zover ik heb ervaren geven de meeste fabrikanten van Smart-TV's niet veel langer dan 24 maanden ondersteuning. In praktijk betekent dat er voor oudere Smart-TV's geen systeemupdates meer beschikbaar zijn en dat steeds meer geïnstalleerde App's niet goed meer werken. Op het laatst werkt geen enkele App meer en is je TV veranderd van Smart naar gewone TV.
Nou maakt je Mediabox XL wel een irritante herrie, maar tóch zou ikzelf uitproberen of Netflix op je Mediabox dezelfde problemen geeft. Als het daar allemaal wèrkt dan kun je in elk geval Netflix kijken en vervolgens kun je dan uitvogelen wat je kunt doen aan het irritante gezoem.
Succes!