Al geruime tijd functioneert Netflix niet goed. Het wil niet opstarten, loopt regelmatig vast of heeft blokkerig beeld. Soms geen beeld maar wel geluid, soms juist het omgekeerde. Het maakt niet uit of ik het via "mijn apps" probeer of via kanaal 150..
Een ander punt is het haperen in opnames, ook daar loopt het vast, slaat hij ineens een stuk over of staakt een opname plotseling.
POA 01 aanwezig. Tips gevonden in andere topics helpen ook niet (thuisnetwerk, coaxkabel etc)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zou je wat foto's kunnen maken van je AOP (hoofdaansluiting) en wat daar op aangesloten zit?
Bijvoorbeeld splitter, kabels, modem, signaal versterker.
Zit vaak in de meterkast.
Zou je ook een foto willen maken van de aansluiting waar je digitale ontvanger op aangesloten is?
Hey @Jente83 . Welkom hier!
Je laat een foto zien van je modem, niet van je mediabox. Die internetkabel in de modem, loopt die naar de mediabox? (met andere woorden; is je mediabox bekabeld verbonden met het internet van de modem?)
Al eerder gereageerd, maar helaas geen reactie.
Hoi @Jente83. Sorry voor de late reactie allereerst. We zijn sinds kort over op een nieuw platform voor de Community en hebben daarbij enkele dagen stilgestaan als het gaat om het oppakken van topics en nieuwe reacties.
Dank voor de foto's. Ziet er prima uit voor zover ik kan zien. Heb je ook al eens een fabrieksreset gedaan van de mediabox? Hierbij kun je je opnames bewaren mocht je dat willen. Mogelijk mag dat baten!
Helaas lost dat niets op...
Nog andere suggesties?
Er staat trouwens ook al tijden een (lege/mislukte) opname in mijn media, die ik niet kan verwijderen. Als ik er op klik dan geeft hij aan:
Weet je zeker dat je dan wel de fabrieksinstellingen teruggezet hebt, @Jente83 ? Want die lege opname zou hiermee ook moeten verdwijnen. Doe het anders voor de zekerheid nog even een keertje.
Ja dat weet ik zeker. Heb het alsnog een keer gedaan.. Dat verandert niets, ook de opname blijft staan
Alright, vreemd!
Binnenkort komt er toevallig wel deze update aan voor je Mediabox.
Dan wordt die opname zeker weten alsnog verwijderd 🙂
Dat is fijn. Maar doet Netflix het dan ook weer normaal?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.