1
Vraag
2
Reacties
Jente83

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netflix start niet op, loopt vast of heeft blokkerig beeld

Al geruime tijd functioneert Netflix niet goed. Het wil niet opstarten, loopt regelmatig vast of heeft blokkerig beeld. Soms geen beeld maar wel geluid, soms juist het omgekeerde. Het maakt niet uit of ik het via "mijn apps" probeer of via kanaal 150..

Een ander punt is het haperen in opnames, ook daar loopt het vast, slaat hij ineens een stuk over of staakt een opname plotseling.

 

POA 01  aanwezig. Tips gevonden in andere topics helpen ook niet (thuisnetwerk, coaxkabel etc)

12 Reacties 12
Meldingen
Aan Uit
Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1226Likes

Zou je wat foto's kunnen maken van je AOP (hoofdaansluiting) en wat daar op aangesloten zit?

Bijvoorbeeld splitter, kabels, modem, signaal versterker.

Zit vaak in de meterkast.

 

Zou je ook een foto willen maken van de aansluiting waar je digitale ontvanger op aangesloten is?

Jente83
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1187Oplossingen
  • 6286Likes

Hey @Jente83 . Welkom hier! 

Je laat een foto zien van je modem, niet van je mediabox. Die internetkabel in de modem, loopt die naar de mediabox? (met andere woorden; is je mediabox bekabeld verbonden met het internet van de modem?)

 

Jente83
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Jente83
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

20210121_144413.jpg

Jente83
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Al eerder gereageerd, maar helaas geen reactie. 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 357Oplossingen
  • 547Likes

Hoi @Jente83. Sorry voor de late reactie allereerst. We zijn sinds kort over op een nieuw platform voor de Community en hebben daarbij enkele dagen stilgestaan als het gaat om het oppakken van topics en nieuwe reacties.

Dank voor de foto's. Ziet er prima uit voor zover ik kan zien. Heb je ook al eens een fabrieksreset gedaan van de mediabox? Hierbij kun je je opnames bewaren mocht je dat willen. Mogelijk mag dat baten!

Jente83
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas lost dat niets op...

Nog andere suggesties?

 

Er staat trouwens ook al tijden een (lege/mislukte) opname in mijn media, die ik niet kan verwijderen. Als ik er op klik dan geeft hij aan:

 

16119637325626863307015541341729.jpg

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1187Oplossingen
  • 6286Likes

Weet je zeker dat je dan wel de fabrieksinstellingen teruggezet hebt, @Jente83 ? Want die lege opname zou hiermee ook moeten verdwijnen. Doe het anders voor de zekerheid nog even een keertje. 

Jente83
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja dat weet ik zeker. Heb het alsnog een keer gedaan.. Dat verandert niets, ook de opname blijft staan

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 770Likes

Alright, vreemd!
Binnenkort komt er toevallig wel deze update aan voor je Mediabox.

Dan wordt die opname zeker weten alsnog verwijderd 🙂

Jente83
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat is fijn. Maar doet Netflix het dan ook weer normaal?