1
Vraag
2
Reacties
BigDaddy

Level 5
  • 74Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes

Netflix probleem Mediabox Next: wil niet meer opstarten

Mijn vrouw wilde vanmiddag fijn verder gaan kijken naar haar series op Netflix, maar bij iedere film kwam een traaglopende buffer cirkel tot omgeveer 24 procent en daarna de melding dat de film niet geladen kon worden. Uiteindelijk in diagnostiek gezegd 'opnieuw laden' waarna de netflix app opnieuw start maar na enige tijd na het draaiende cirkeltje een foutcode ui-800-3 laat zien en beweert dat geen verbinding gemaakt kon worden met de Netflix Server. Echter als ik netwerk diagnlstiek doe zegt hij alle drie de netflix servers gewoon te kunnen vinden.

 

Heb de box 30 seconden van de stroom gehaald maar dat mocht niet baten. Iemand hier ervaring mee?

 

IMG_2247.jpeg

IMG_2248.jpeg

IMG_2249.jpeg

   

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is een zuivere Netflix foutcode waar het modem geen invloed op heeft: Netflix-fout UI-800-3

 

Bert_0-1641762362434.png

Bekijk in context

5 Reacties 5
Ferdy Bossy

Level 9
  • 330Posts
  • 16Oplossingen
  • 51Likes

Maak een foto van de gebruikersnaam en wachtwoord onder het modem. En houdt het reset knopje zolang ingedrukt dat het modem opnieuw opstart, daarna gebruikersnaam en wachtwoord weer herschrijven en opslaan. Dit hoeft allemaal niet als het terugzetten naar de fabrieksinstellingen. De opnames die op de Ziggo server staan blijven staan.

BigDaddy
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes

Dat hielp helaas niet. Bij Netflix support over deze foutmelding iets gelezen over account opnieuw instellen. Dat gaan we dan morgen maar even doen, vanuit de browser blijkt alles gewoon te werken. Nu zo eerst naar bed 🙂

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is een zuivere Netflix foutcode waar het modem geen invloed op heeft: Netflix-fout UI-800-3

 

Bert_0-1641762362434.png

BigDaddy
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes

Dank je. De tweede optie is wat lastig als je niet tot te startpagina komt. Maar ga morgen wel opnieuw instellen proberen. Is vooral voor mijn vrouw hè? 🙂

BigDaddy
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes

Opnieuw instellen heeft het probleem inderdaad opgelost 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic