1
Vraag
2
Reacties
Harry1954

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netflix op kanaal 150 stoort

Op internet niet maar op kan 150 stoort Netflix is dat nog niet goed bij Ziggo?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Gefeliciteerd met je nieuwe woning, Harry1954. Wanneer je bent verhuisd heb je recht op een nieuwe gratis installatiemonteur. Daar heb je tot 8 weken na je verhuizing recht op. Misschien is dat een idee, aangezien je zegt dat de aansluiting nog niet goed is. Je kan zelf een monteur inplannen via deze pagina op onze site, klik.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Tv en/ of box even van de stroom halen doet soms wonderen.

Nu staat er voordat je een vraag stelt "voeg zo veel mogelijk details toe enz. enz."
Dat is wel eens handig.
Harry1954
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
OK, dat kan ik proberen, hoop dat dat werkt. Dankjewel ik meld het als dat werkt.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op de Community, Harry1954. Ik heb even afgewacht met reageren in hoop iets van je te horen. We zijn natuurlijk benieuwd of het is gelukt. Is het probleem opgelost?
Harry1954
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, dat helpt niet, ik heb een nieuwe aanuiting ivm verhuizen maar de aansluiting is nog niet goed.
Kan evt kater nog een keer gemeten worden of nagelopen.
De I ternet aansluiting zou ik doen, maar ben daar nog niet aan toe gekomen, gebruik nu booster via stroomnet.
Graag tegen einde maand nog een keer overleg. Dan ben ik met Inhuizen zo'n beetje klaar. Bedankt
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Gefeliciteerd met je nieuwe woning, Harry1954. Wanneer je bent verhuisd heb je recht op een nieuwe gratis installatiemonteur. Daar heb je tot 8 weken na je verhuizing recht op. Misschien is dat een idee, aangezien je zegt dat de aansluiting nog niet goed is. Je kan zelf een monteur inplannen via deze pagina op onze site, klik.
Harry1954
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ik heb een monteur gehad die mij geholpen heeft, naar hij heeft met name de tv aansluitingen gedaan en dat was erg fijn maar op kan 150 naat Netflix kijken dat wil niet goed, terwijl via de tv internet wel goed werkt. Ik heb een horizon dus ga ervan uit dat die goed zou moeten werken. Het internet heb ik via zo'n elektro aansluiting cq booster doorgestuurd. Maar ik heb ook een Ziggo router gekregen, dus lijkt het me dat dat beter zou moeten kunnen werken. Kan ik alsnog weer een monteur ontvangen op basis van dit probleem? Groetend
Harry
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Harry1954,

Je hebt altijd 8 weken garantie op een monteursbezoek, dus wanneer de problemen niet zijn opgelost kan je een nieuwe laten inplannen. Is er in de tussentijd nog iets veranderd? Ik kan jammer genoeg je gegevens niet vinden, dus ik kan zelf niet kijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic