1
Vraag
2
Reacties
Willem 66

Level 5
  • 55Posts
  • 2Oplossingen
  • 22Likes

Netflix onderbreking

Bij het opstarten van een film,heb ik in t begin dat de film wat schokkerig is en dan ff enkele sec op zwart gaat,gebeurt alleen in HD formaat en niet in 4k.wat zou de oorzaak kunnen zijn?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik vermoed alleen met HDR, dan gaat het beeld vaak ook over van de Europese50 Frames/Hz naar de Amerikaanse 24 Frames/Hz.

Als je kijkt in de Instellingen Beel en Geluid staat Framesnelheid aanpassen op Aan.

Met aanpassen op uit, kunnen de Amerikaanse films met regelmaat een heel klein hikje laten zien, omdat er dan 2 frames tekort zijn op 50 Frames/Hz, maar dat hoeft niet per se te zien te zijn, als je beeldscherm b.v. de functie Flickerfree of iets dergelijks heeft.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik vermoed alleen met HDR, dan gaat het beeld vaak ook over van de Europese50 Frames/Hz naar de Amerikaanse 24 Frames/Hz.

Als je kijkt in de Instellingen Beel en Geluid staat Framesnelheid aanpassen op Aan.

Met aanpassen op uit, kunnen de Amerikaanse films met regelmaat een heel klein hikje laten zien, omdat er dan 2 frames tekort zijn op 50 Frames/Hz, maar dat hoeft niet per se te zien te zijn, als je beeldscherm b.v. de functie Flickerfree of iets dergelijks heeft.

Willem 66
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 2Oplossingen
  • 22Likes

Oke @Bert,luid en duidelijk.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic