1
Vraag
2
Reacties
dhh.auckel

Level 1
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Netflix loopt vast bij aftiteling

Bij het afspelen van een item gaat alles goed ik kan alles perfect kijken, maar op het einde stopt het ik kan geen tweede item meer bekijken. Netflix heeft zich opgehangen voor de rest van de avond kan ik er geen gebruik meer van maken. Na enkelen uren is Netflix weer beschikbaar. Bij Videoland ervaar ik die problemen niet, het probleem ligt niet aan mijn netwerk. Ra ra hoe kan dit???
102 Reacties 102
Fam Bou

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
hier helaas sinds enkele weken hetzelfde probleem.

Thuisnetwerk ontbonden en geeft gateway aan. Ook alle accounts bij Netflix afgesloten, helaas geen verbetering! Probleem blijft: geen reactie, zwart scherm, soms met rode aanduiding Netflix. Verder geen reactie mogelijk. Zowel via app als via kanaal 150.

Alleen mediabox uitschakelen en even later weer opstarten werkt, wederom voor 1 aflevering. Erg vervelend en tijdrovend.

Is er al iemand die van het probleem verlost is?

Groeten,
Leendert
JSaton

Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nope. Nog steeds zelfde issue hier. Zit eigenlijk te wachten op die move naar ipv4 adres
dhh.auckel
Topicstarter
Level 1
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Serkan
Ik weet niet of je de aanpassing (IPv4) al hebt door gevoerd, helaas heb ik er dan niets van gemerkt. Gisteren nog geprobeerd en Netflix liep weer vast. Of moet ik weer de mediabox resetten?
Zou het een idee zijn om dit probleem samen met Netflix op te lossen, 2 weten meer dan 1.
Groetjes,
Dick Auckel
Parker2

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ook hier sinds de laatste weken hetzelfde probleem.
Als aflevering van een serie afgelopen is loopt alles vast en kan ik niet naar de volgende aflevering. Niets reageert meer van netflix.
Ook bij pauzeren en na enkele minuten weer verder spelen is de ondertiteling weg en met geen mogelijkheid meer in te schakelen. Moet de gehele mediabox XL weer uit en aanzetten en de boel weer opstarten. Zowel op de app als kanaal 150 geeft geen verschil.
Lijkt een probleem waar meer mensen last van hebben.
Hoop op een snelle oplossing.
JSaton

Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Voorlopig is het alweer een aantal dagen stil "ad overkant"
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74715Posts
  • 5115Oplossingen
  • 21712Likes
Voor diegene die het probleem nog ervaren, in een ander topic was dit de oplossing, hopelijk voor jullie ook, bij diegene waar het thuisnetwerk ooit ingesteld was:

Thuisnetwerk storing of werkt niet of niet te installeren op Mediabox XL.

* Haal de kabel tussen de Mediabox XL en het modem of andere apparaten af.

* De Mediabox XL uit het thuisnetwerk halen:
Ga naar Menu
Ga naar Opties
Ga naar Mijn Thuisnetwerk
Ga naar Instellen Thuisnetwerk
Kies Op de Mediabox
Kies Terug bij Mediabox bibliotheek samenstellen

Het is aan te bevelen om de box, na de verwijdering van de UTP kabel en uit het thuisnetwerk halen, 30 seconden van de stroom te halen voor een verse netwerk startup van zijn eigen systeem en verbinding via de coax kabel. De box heeft een eigen IP adres via de coax kabel voor replay, on-demand, apps en de gids.
JSaton

Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb er niet eens een UTP kabel in de box zitten. Nooit gehad ook. Zit gewoon een coax in
JSaton

Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
En dat opnieuw instellen vh thuisnetwerk heb ik gedaan. Volgens mij dhr auckel ook. En beide geen resultaat.
JSaton

Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
En nu ik wat beter over dat bericht nadenk. Zaken als replay en andere apps werken gewoon. Het is alleen netflix dat moeilijk doet ih eerder beschreven geval met aftiteling e.d. het is niet dat netflix het helemaal niet doet. Alleen meerdere afleveringen achter elkaar kijken zit er dus zonder elke keer reset niet in door deze bug.
Pascalschreurs

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo, ik heb al veel gelezen over problemen met Netflix. Oververhitten van het kastje, opgenomen in netwerk of niet, ...ik snap het eerlijk gezegd niet. Ik betaal toch genoeg aan Ziggo om duidelijk antwoord te krijgen via de help...en vodafone heeft notabene een aanbieding op Netflix lopen...

Wie weet wat het probleem is en kan het opgelost worden? Of is dit een typisch gevalletje van pech en zoek het maar uit....
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74715Posts
  • 5115Oplossingen
  • 21712Likes
Ik lees het de laatste tijd vaker op dit forum en ook dat er naar de oplossing gezocht wordt, meer info heb ik nog niet gezien, maar dat kan wel ergens staan, hoop ik.
Morgen komen er weer Ziggo moderators iedere paar werkdagen langs in ieder topic.
FAHancox

Level 3
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Op dit topic, zijn er ook mensen die dezelfde problemen ervaren, en het laatste bericht was van een ziggo medewerker. Daar moesten wij een privé bericht sturen en dan kon hiermee naar de IT afdeling om sneller een oplossing te vinden
Als jullie dit ook doen, dan heeft die medewerker nog klanten die hetzelfde probleem hebben en met alle gegevens die hij nodig had.

https://community.ziggo.nl/apps-op-je-mediabox-xl-98/netflix-app-functioneert-niet-naar-behoren-33755#post335647
JSaton

Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Thnx FAHancox! Ga ik gelijk doen.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
@iedereen,

Dit probleem lijkt te maken te hebben met het IPv6 adres van de Mediabox XL. De voorbeelden zijn doorgezet en het is nu in onderzoek. Verdere voorbeelden zijn voorlopig niet nodig, ook niet in het andere topic.
dhh.auckel
Topicstarter
Level 1
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Michael,
Nu volgens Ziggo het probleem duidelijk is zal de oplossing toch snel gevonden zijn, of niet?????
Jotje86

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is het nu al opgelost. Is erg vervelend dit. Zijn net een maand bij ziggo en alleen maar klachten. Met kpn nooit klachten met netflix ?
3Zalmen

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan Ziggo
Ik ervaar precies dezelfde problemen als dhh.auckel.
De enige oplossing die ik tot nu toe heb gevonden is de mediabox uit te zetten voor 20 tellen en dan weer aan. Dan reset hij en dan kan ik weer een aflevering kijken. ik ben benieuwd hoe goed de mediabox hier tegen kan.
Don Julio

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hallo,

Ik heb de functie Post-Play voor automatisch afspelen uitgeschakeld in mijn Netflix-account.

Instellingen voor afspelen/Gegevensverbruik per scherm > Normaal en Opslaan.

https://help.netflix.com/nl/node/2102

Het werkt prima maar ik weet niet voor hoelang.

Met vriendelijke groet,
Don Julio
3Zalmen

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Don Julio het is gelukt, ik ga het uitproberen.
Bedankt voor je tip!

Groetjes,
Bethina
Mona76

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier dezelfde problemen!

Sinds eind oktober bij Ziggo, in het begin geen problemen maar sinds een maand ofzo problemen.

Als aflevering van een serie afgelopen is loopt alles vast en kan ik niet naar de volgende aflevering. Niets reageert meer van netflix.

Ook bij pauzeren en na enkele minuten weer verder spelen zijn er problemen. Dan is de ondertiteling weg en met geen mogelijkheid meer in te schakelen.

Moet de gehele mediabox XL weer uit en aanzetten en de boel weer opstarten.

Zowel op de app als kanaal 150 geeft geen verschil.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic