1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
dhh.auckel

Level 1
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Netflix loopt vast bij aftiteling

Bij het afspelen van een item gaat alles goed ik kan alles perfect kijken, maar op het einde stopt het ik kan geen tweede item meer bekijken. Netflix heeft zich opgehangen voor de rest van de avond kan ik er geen gebruik meer van maken. Na enkelen uren is Netflix weer beschikbaar. Bij Videoland ervaar ik die problemen niet, het probleem ligt niet aan mijn netwerk. Ra ra hoe kan dit???
Oplossing
102 Reacties 102
Meldingen
Aan Uit
FAHancox

Level 3
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Van het weekend Netflix gekeken en hij liep gewoon door naar de volgende aflevering.
Dus de update heeft gewerkt.
Netflix ziet er nu ook anders uit.
De update ging bij ons vanzelf, ik heb er niks aan gedaan.
Fam Bou

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisteren en vandaag weer eens na lange tijd Netflix gekeken. Inderdaad ook een nieuwe lay-out door een automatische update. Het probleem heeft zich niet meer voorgedaan, dus daarover ben ik voorzichtig positief. Wel had ik veel meer last van blokjes, stilstaand beeld. Ikhoop dat dit tijdelijk is, bijv door het weer, want anders zijn we van de regen in de drup terecht gekomen.
Ik had de versterker terug gezet waardoor signaalsterkte nu goed is i.p.v. uitmuntend maar toch dit probleem. Signaalsterkte weer versterkt naar uitmuntend geeft geen verschil, beeld wordt ook niet slechter.
ik wacht het maar even af, zal mediabox nog eens compleet ontladen en als probleem aanhoudt weer verder zoeken op deze site.
Fam Bou

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag weer gekeken na algehele restart. De blokjes en haperingen zijn vandaag niet meer voor gekomen. Hopelijk werkt het vanaf vandaag weer naar behoren, net als een paar maanden geleden.