Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Michael Ziggo wrote:@iedereen,
Dit probleem lijkt te maken te hebben met het IPv6 adres van de Mediabox XL. De voorbeelden zijn doorgezet en het is nu in onderzoek. Verdere voorbeelden zijn voorlopig niet nodig, ook niet in het andere topic.
Don Julio wrote:
Hallo,
Ik heb de functie Post-Play voor automatisch afspelen uitgeschakeld in mijn Netflix-account.
Instellingen voor afspelen/Gegevensverbruik per scherm > Normaal en Opslaan.
https://help.netflix.com/nl/node/2102
Het werkt prima maar ik weet niet voor hoelang.
Met vriendelijke groet,
Don Julio
harder76 wrote:
Na iedere aflevering gaat Netflix niet automatisch door met de volgende aflevering. Het beeld wordt zwart en ik kan allen terug naar de normale tv zenders.
Don Julio wrote:
Ik heb de functie Post-Play voor automatisch afspelen uitgeschakeld in mijn Netflix-account.
Instellingen voor afspelen/Gegevensverbruik per scherm > Normaal en Opslaan.
https://help.netflix.com/nl/node/2102
Ingridmulder58 wrote:
Als ik naar netflix ga via zender 150 en de film start is er geen probleem maar als de film afgelopen is kan ik niet meer terug en blijft de aftiteling gaan. Als dit afgelopen afgelopen is krijg ik zwart beeld en kan ik alleen terug via het hoofdmenu. Ik heb nu van alles geprobeerd netflix gereset, mediabox naar fabrieksinstellingen gezet, mediabox aan- en uitgezet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.