Hi Dick,
Bedankt voor je terugkoppeling.
Dit heb ik wel gehad toen een aansluiting van het netwerk heb gehad via de mediabox xl. Nu ik hem op het netwerk via wifi verbinding heb, heb ik goed beeld en alles loopt soepel door.
Ik weet niet zeker of het komt omdat je hem hebt gekoppeld aan het thuisnetwerk, of dat het puur toeval is dat je nu geen problemen ervaart met het hangen op 25%.
Jouw Mediabox XL maakt namelijk via het coax signaal een verbinding met ons netwerk en niet via het modem. Het maakt dan ook niet uit of je hem wel/niet hebt verbonden met het thuisnetwerk. Ik weet wel dat het meer negatieve gevolgen heeft. We zien namelijk meer problemen terug wanneer je hem hebt gekoppeld aan het thuisnetwerk.
Ik stel dan ook voor om de verbinding met het thuisnetwerk eerst te verbreken. Wil je de volgende stappen eens volgen?
Ga naar Menu > Opties > Mijn thuisnetwerk > Instellen thuisnetwerk > Op de mediabox en de vervolgstappen door? Daarmee ontkoppel je de Mediabox XL weer van je thuisnetwerk.
Ik ben benieuwd of dit het probleem met jouw Netflix verhelpt en zie dan ook graag je reactie tegemoet na het volgen van deze stappen.
Alvast bedankt!