1
Vraag
2
Reacties
Barcode_nl

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netflix kanaal 150 oude UPC box

Hi,
mijn oma wilt graag Netflixen maar zij heeft geen kanaal 150. Ook heeft ze een oude UPC box *** edit moderator: persoonlijke gegevens verwijderd ***
Hoe kunnen we ervoor zorgen dat ze wél via kanaal 150 Netflix kan kijken? Ik weet dat een chromecast oid een optie is maar dit is te lastig voor mijn oma.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Het enige mogelijke is een Media Box en dat kan je online aanvragen. Op de Media Box XL ( Horizon) of de nieuwe Media Box Next is Netflix mogelijk.

U kunt het beste even kijken op www.ziggo.nl/aanbiedingen/ en even rustig kijken wat het beste is.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Barcode_nl Dit is een openbaar klanten helpen andere klanten forum, haal het telefoonnummer even weg.

Dit kan tot 1 uur na plaatsing door op de 3 puntjes rechtsonder je bericht te klikken en dan kiezen voor bewerk.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Het enige mogelijke is een Media Box en dat kan je online aanvragen. Op de Media Box XL ( Horizon) of de nieuwe Media Box Next is Netflix mogelijk.

U kunt het beste even kijken op www.ziggo.nl/aanbiedingen/ en even rustig kijken wat het beste is.
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi Barcode_nl, welkom op de Ziggo Community! Wat tof dat je oma gebruik wil maken van Netflix en jij haar daarbij helpt! 🙂

Op het type mediabox dat je oma heeft, is het helaas niet mogelijk te Netflixen. Dit is bij Ziggo op dit moment alleen mogelijk via de Mediabox XL. En anders ben je aangewezen op eigen apparatuur, als een Chromecast of Smart TV.

Meer informatie over de Mediabox XL vind je hier. Onderaan de pagina kun je je ook verzoeken om contact via telefoon of chat, mocht je graag meer informatie willen 🙂

De Mediabox Next bevindt zich nog in een testfase, waardoor deze box nog niet voor iedereen beschikbaar is. Houd voor nieuws rondom de Mediabox Next onze website in de gaten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic