Poortwachter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Netflix foutmelding NW2-5 op mediabox Next

Netflix app doet het niet ,geeft foutcode NW-2-5. Bij Netflix opnieuw instellen krijg ik dezelfde code. Hoop dat iemand weet wat ik misschien verkeerd doet.
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Poortwachter
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem zat bij mijn FritsBox, gereset en alles doet het

Bekijk in context

7 Reacties 7
acoster
Gedreven Raadgever
  • 1267Reacties
  • 55Oplossingen
  • 116Likes
Is wel handig om te weten waarop je de Netflix-app gebruikt.. Tablet? Telefoon? Next-box?

Overigens heeft Netflix ook info over de melding:
https://help.netflix.com/nl/node/14424
Poortwachter
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Next-box
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 44986Reacties
  • 2665Oplossingen
  • 9713Likes
Hoe is je Next aangesloten een je modem, via Wifi of via een netwerkkabel?
Poortwachter
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een netwerkkabel vanuit de meterkast met de ziggo modem, die gaat naar een Frits!box 4040 OH moden en daarvandaan naar de next box en een andere naar mijn Samsung tv
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 44986Reacties
  • 2665Oplossingen
  • 9713Likes
Kun je eens proberen om de Next tijdelijk rechtstreeks aan het modem aan te sluiten en te kijken of Netflix dan wel start?

Dit om mogelijk een oorzaak te vinden.
Poortwachter
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem zat bij mijn FritsBox, gereset en alles doet het

Bekijk in context

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 44986Reacties
  • 2665Oplossingen
  • 9713Likes
Dank voor je update, dat kan anderen ook de goede weg wijzen bij een vergelijkbaar probleem.
Veel plezier gewenst met de Next.:relaxed:

Uitgelicht topic