1
Vraag
2
Reageer en help mee
Svenvanbeuzekom

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netflix doet het niet via mijn Ziggo Mediabox XL

I kan helaas geen netflix kijken via mijn ziggo box.
Ik krijg een dan een scherm vol pixels te zien. De zenders op de tv doen het gewoon goed. En aan de internet ligt het niet. Ik heb alles al een paar keer reset in de hoop dat het probleem dan weer opgelost zou zijn.

Kan iemand mij tips geven hoe ik dit weer kan fiksen?

Alvast bedankt,
Sven
6 Reacties 6
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57585Posts
  • 3832Oplossingen
  • 14037Likes

*** foutieve copy/paste verwijderd ***
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57585Posts
  • 3832Oplossingen
  • 14037Likes

Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Matig, Goed of Uitmuntend is.

Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.
Willem-A
Expert
Expert
  • 14718Posts
  • 480Oplossingen
  • 2786Likes

Be rt wrote:
*** foutieve copy/paste verwijderd ***



Doe jij daaraan dan Be rt ?
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57585Posts
  • 3832Oplossingen
  • 14037Likes

Soms wel Willem-A :relaxed:
Willem-A
Expert
Expert
  • 14718Posts
  • 480Oplossingen
  • 2786Likes

Als je maar niks van mij kopieert...
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3823Posts
  • 217Oplossingen
  • 1414Likes

Hallo Svenvanbeuzekom, welkom op onze Community.

Je hebt een uniek probleem te pakken! Deze is bij mij nog niet eerder voorbij gekomen. Het is wel best vervelend zo rond de feestdagen!

Wanneer Replay TV goed werkt dan is de internetverbinding van de box goed genoeg voor Netflix, op die manier kun je verbinding problemen vaststellen. Bij de meeste gekke problemen met apps (Netflix is natuurlijk een app) is een reset naar de fabrieksinstellingen vanuit het menu meteen de oplossing. Zou je dat eens kunnen proberen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic