Vraag uit nieuwsgierigheid.
Ik liep gisteren tegen het volgende aan:
Ik startte via het menu in de Next Netflix op. Het Netflix logo verscheen, maar daarna een rood, draaiend cirkeltje. Dit bleef doorgaan....
Ik kon niet terug naar het menu; enige optie was om de Next (via de afstandsbediening) af te sluiten en opnieuw te starten.
Ik heb vervolgens nogmaals geprobeerd om Netflix te starten; zelfde resultaat.....
Andere menu items, zoals b.v. NPO Start gaven geen enkel probleem. Ook de Netwerk status zag er prima uit!
Vervolgens heb ik Netflix gestart via de app van mijn smart tv (een al wat oudere Samsung). Ook daar korte tijd een ronddraaiend cirkeltje, maar uiteindelijk lukte het op deze manier wel.
Voorlopig ga ik maar uit van een incidenteel geval; ik heb dit niet eerder gehad) Maar nu de hamvraag:
Werkt het opvragen van (b.v.) Netflix via het menu van de Next op een andere manier dan het opvragen via het smart tv menu? Lijkt me toch niet? Is toch in beide gevallen een Internet aangelegenheid? Of........??