Vraag
Reacties
Oplossing
velvetzody
Level 1

Netflix-app werkt niet

Ik kan op dit moment Netflix niet ontvangen. Een uur geleden kwam ik hier achter en heb diverse keren geprobeerd om Netflix te ontvangen. Lukt dus niet.
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
velvetzody
Level 1
Topicstarter
Beste Mensen,
bedankt voor jullie snelle reacties. Ik kwam zelf op het idee om de mediaspeler opnieuw op te starten, een reset dus en toen kon ik meteen naar Netflix kijken. Ziggo conflicteert wel vaker met Netflix en dat los ik dan meestal op dezelfde manier op, met een reset dus. Waarna de klachten zijn verdwenen. Hebben jullie ook dergelijke klachten?
mvg.
martin

Bekijk in context

0 Kudos
4 Reacties 4
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Wat voor Media apparaat gebruik je.

Media Box XL/Horizon of andere settop box
CI+ module
0 Kudos
hanh
Oud Community-lid
Een Netflix App is uitsluitend aanwezig op MBXL of Next.
0 Kudos
Sander
Community Developer
Community Developer
velvetzody Werkt Netflix inmiddels alweer? Mocht je nog steeds verstoken zijn van Netflix, laat dan even weten wat je precies ziet en bij welke stappen wat gebeurt.
0 Kudos
velvetzody
Level 1
Topicstarter
Beste Mensen,
bedankt voor jullie snelle reacties. Ik kwam zelf op het idee om de mediaspeler opnieuw op te starten, een reset dus en toen kon ik meteen naar Netflix kijken. Ziggo conflicteert wel vaker met Netflix en dat los ik dan meestal op dezelfde manier op, met een reset dus. Waarna de klachten zijn verdwenen. Hebben jullie ook dergelijke klachten?
mvg.
martin
0 Kudos