1
Vraag
2
Reacties
velvetzody

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Netflix-app werkt niet

Ik kan op dit moment Netflix niet ontvangen. Een uur geleden kwam ik hier achter en heb diverse keren geprobeerd om Netflix te ontvangen. Lukt dus niet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
velvetzody
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Mensen,
bedankt voor jullie snelle reacties. Ik kwam zelf op het idee om de mediaspeler opnieuw op te starten, een reset dus en toen kon ik meteen naar Netflix kijken. Ziggo conflicteert wel vaker met Netflix en dat los ik dan meestal op dezelfde manier op, met een reset dus. Waarna de klachten zijn verdwenen. Hebben jullie ook dergelijke klachten?
mvg.
martin

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Wat voor Media apparaat gebruik je.

Media Box XL/Horizon of andere settop box
CI+ module
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Een Netflix App is uitsluitend aanwezig op MBXL of Next.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
velvetzody Werkt Netflix inmiddels alweer? Mocht je nog steeds verstoken zijn van Netflix, laat dan even weten wat je precies ziet en bij welke stappen wat gebeurt.
velvetzody
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Mensen,
bedankt voor jullie snelle reacties. Ik kwam zelf op het idee om de mediaspeler opnieuw op te starten, een reset dus en toen kon ik meteen naar Netflix kijken. Ziggo conflicteert wel vaker met Netflix en dat los ik dan meestal op dezelfde manier op, met een reset dus. Waarna de klachten zijn verdwenen. Hebben jullie ook dergelijke klachten?
mvg.
martin
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic