1
Vraag
2
Reacties
Jan l'Amie

Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Netflix App foutcode ui-800-3

Na de software update van de Mediabox Next van afgelopen week werkt de Netflix App. niet meer en krijg ik foutcode ui-800-3. Mediabox en Modem enige malen opnieuw opgestart maar geen resultaat. Helpdesk gebeld, Mediabox zou opnieuw opgestart worden en er zou een case aangemaakt worden. Tot nu toe alles zonder resultaat. E-mail ontvangen met bevestiging van het telefonisch contact maar hierin is niet mijn klacht vermeld maar dat er geen kanalen worden ontvangen. Wat kan ik nog doen om dit probleem op te lossen ? Overigens werkt Netflix nog gewoon op Lap-top en Smartphone.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan l'Amie
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Nadat de App een aantal keer probeert op te starten komt de foutmelding. 

Daaronder staan drie aanklik vakjes: Nogmaals proberen, meer informatie en Netflix afsluiten.

Ik had steeds het probleem dat ik deze vakjes niet kon aanklikken. 

Uiteindelijk gisteravond lukte dat wel.

Bij het tweede vakje kwam ik in een menu'tje met onder andere een netwerktest en nog wat ideeën om te proberen. Daarin vond ik ook een uitlog mogelijkheid en na opnieuw inloggen werkte alles weer.

Nogmaals bedankt.

 

**Mod edit: Zie ook deze handige pagina van Netflix voor meer hulp bij foutcode ui-800-3**

Bekijk in context

13 Reacties 13
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

foutcode ui-800-3 is een typische Netfix foutcode en geen Next foutcode.

Heel vaak lost het stappenplan op de Netflix help website dit probleem op:

https://help.netflix.com/nl/node/12232

Netflix-fout UI-800-3

 

Jan l'Amie
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Op alle mogelijke manieren geprobeerd opnieuw op te starten. Heeft allemaal geen effect. Ook Netflix afsluiten en opnieuw opstarten helpt niet. De App wordt totaal niet geopend.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Heb je al een keer volledig uitgelogd bij Netflix?

Jan l'Amie
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Ik kan niet eens uit of inloggen. DE APP DOET NIETS

Ik krijg alleen die foutmelding. Na een aantal seconden gaat hij het opnieuw proberen.

Na vier keer proberen stapt hij er uit.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@Jan l'Amie Aah natuurlijk, niet erin kunnen komen, dan kun je ook niet uitloggen.

Dan zou de fabrieksinstellingen ook nog een mogelijkheid kunnen zijn, want die pakt alles weer op, behalve de login van Netflix en dergelijke apps en ben je daar uitgelogd.
Loop voor de zekerheid ook je eigen instellingen weer na of alle door jezelf gemaakte instellingen weer opgepakt zijn.

Er is nog een stap verder mogelijk, maar dat vergt wat extra aandacht.

Jan l'Amie
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Ik zat zelf ook te denken aan fabrieks instellingen maar dan ben ik alles kwijt, ook eerdere opnames en dergelijke denk ik.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Jan l'Amie Bert schreef al "Dan zou de fabrieksinstellingen ook nog een mogelijkheid kunnen zijn, want die pakt alles weer op, behalve de login van Netflix en dergelijke." Ook opnames blijven bewaard .

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Goeie aanvulling @Steefb , alles staat in de cloud.  @Jan l'Amie 

Jan l'Amie
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Ondanks dat de App niet meer wilde opstarten is het me nu toch gelukt om via een omweg uit te loggen bij Netflix en daarna opnieuw in te loggen en nu werkt alles weer. Iedereen die gereageerd heeft bedankt voor het meedenken.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

TOP, veel kijkplezier gewenst.

Waar heb je uitgelogd? Dat kan leerzaam zijn voor anderen.

Jan l'Amie
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Nadat de App een aantal keer probeert op te starten komt de foutmelding. 

Daaronder staan drie aanklik vakjes: Nogmaals proberen, meer informatie en Netflix afsluiten.

Ik had steeds het probleem dat ik deze vakjes niet kon aanklikken. 

Uiteindelijk gisteravond lukte dat wel.

Bij het tweede vakje kwam ik in een menu'tje met onder andere een netwerktest en nog wat ideeën om te proberen. Daarin vond ik ook een uitlog mogelijkheid en na opnieuw inloggen werkte alles weer.

Nogmaals bedankt.

 

**Mod edit: Zie ook deze handige pagina van Netflix voor meer hulp bij foutcode ui-800-3**

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Super @Jan l'Amie  Fijn dat het toch is gelukt de Netflix app weer aan de praat te krijgen en top dat je de instructies hier deelt. Hier help je andere gebruikers weer mee. Daarvoor dank! Een fijne avond gewenst 

HANSHH

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik had er vandaag ook last van. bedankt voor de tip.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic