Goedemorgen,
Twee weken geleden wilde ik TV gaan kijken en toen viel mij op dat het beeld een roze/rode gloed had, vreemd, ik heb toen de mediabox next en mijn tv herstart en toen was het hele beeld in negatieve kleuren. Onmogelijk om zo fatsoenlijk tv te kunnen kijken als mensen allemaal negatieve kleurvlekken op hun gezicht hebben.
Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice en van alles geprobeerd. Mediabox naar fabrieksinstellingen gedaan en 3 andere hdmi-kabels geprobeerd, maar allemaal zonder resultaat. Andere hdmi bronnen geven wel gewoon goed beeld dus aan mijn tv kan het niet liggen lijkt mij.
Ziggo heeft besloten om mij een nieuwe box te sturen. De volgende dag was mijn beeld inneens weer goed (nog met de oude box). En heeft het goed gedaan tot ik 3 dagen later de nieuwe box kreeg. Ik heb deze aangesloten en op het eerste oog leek het goed. Maar toen ik een uur later weer de tv aanzette, had het weer een roze gloed. En na opnieuw opstarten jahoor, weer alle kleuren negatief. En nu nog erger dan de eerste keer.
Ik ben ten einde raad.
Het enige waar ik aan denk dat het zou kunnen zijn is de coax-kabel, maar lijkt mij niet dat deze zomaar defect raakt uit het niets? Ik heb alle apparatuur pas 1,5 jaar hangen.