C751

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na upgrade geen tv meer kunnen kijken.

Ik heb gisteren de upgrade uitgevoerd van de mediabox maar sindsdien kan ik geen tv meer kijken. Bij elke zender wordt aangegeven dat ik geen abonnement heb. 
na contact met een medewerker is er een seintje gegeven naar de mediabox maar dit heeft niet geholpen. In diagnostiek kan ik lezen dat het signaal niet is geactiveerd. Vandaag wederom gebeld, er wordt een nieuwe mediabox opgestuurd. 
Er is niets veranderd aan kabels oid en 

in februari is de aop vernieuwd. Iemand tips?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @C751
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Wat super onhandig dat je deze problemen ervaart na de upgrade! Zoals @Bert al aangeeft ziet de aansluiting zelf er netjes uit. Daar mankeert dus niets aan. Er is dan toch een andere oorzaak waardoor jij dit probleem ervaart. Toevallig zie ik dat er gisteren door mijn collega een nieuwe Mediabox XL voor je is aangevraagd. Deze zal spoedig worden bezorgd door Post NL. Houd je ons op de hoogte, zodra je de nieuwe Mediabox XL hebt ontvangen en aangesloten?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?


En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

C751
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

image.jpg

van hieruit loopt de coaxkabel ( 3 meter) naar de mediabox

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

OK, dat ziet er goed uit.

Verder kun je niets doen.

Hoop dat de nieuwe mediabox gaat werken.

C751
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat hoop ik ook maar ga er eigenlijk niet vanuit. Lijkt mij een administratief iets. 
bedankt in ieder geval voor je reactie!

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @C751
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Wat super onhandig dat je deze problemen ervaart na de upgrade! Zoals @Bert al aangeeft ziet de aansluiting zelf er netjes uit. Daar mankeert dus niets aan. Er is dan toch een andere oorzaak waardoor jij dit probleem ervaart. Toevallig zie ik dat er gisteren door mijn collega een nieuwe Mediabox XL voor je is aangevraagd. Deze zal spoedig worden bezorgd door Post NL. Houd je ons op de hoogte, zodra je de nieuwe Mediabox XL hebt ontvangen en aangesloten?

Uitgelicht topic