Vraag
Reacties
Oplossing
jrspkoster
Level 1

Na update tv heb ik niet alle zenders meer

Tv (Philips) heeft een update gehad maar nu heb ik alleen nog Ned 1 2 en 3 en ziggo kanalen. Maar bij de rest geeft hij aan gecodeerd programma controleer de CI module. Ik heb alle soorten resets gedaan waaronder ook een factory reset. Hij vind 318 kanalen maar laat ze dus niet zien. Kaart in een andere tv gedaan en daar werkt hij wel. Iemand een idee?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jrspkoster
Level 1
Topicstarter
Het is gelukt! Vond een oude topic dat je opnieuw zenders moet ophalen via mijn ziggo. Dat werkte per direct!
bedankt voor de snelle reacties hier!

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Mogelijk oplossing:
De CI+ module er een keer uit halen weer goed erin stoppen, even door een weerstandje heen.
De smartcard een paar keer in de CI+ module heen en weer halen.
De contacten kunnen in de loop van de tijd minder geworden zijn.
0 Kudos
Steefb
Level 20
Heb je de installatie gedaan zonder de module?
0 Kudos
jrspkoster
Level 1
Topicstarter
Nee ik heb de installatie met de module gedaan. Beter dan een keer zonder te doen?
Vind het raar dat ik hem dus uit 1 tv haal waar alles het doet en ik stop hem in een andere ( waar hij ook uit kwam want die was even weg voor reparatie) en hij laat niet alles meer zien
0 Kudos
jrspkoster
Level 1
Topicstarter
Het is gelukt! Vond een oude topic dat je opnieuw zenders moet ophalen via mijn ziggo. Dat werkte per direct!
bedankt voor de snelle reacties hier!
0 Kudos
Sparco1955
Level 16
Steefb ,

De CI+ module kan meteen in de TV en dan digitaal installeren bij de nieuwe generatie TV's.
Bij oudere types is het raadzaam om eerst zonder module digitaal te installeren en dan pas de module erin stoppen. Dit volgens 2 Ziggo monteurs die hier geweest zijn. Bij diverse installaties die ik gedaan heb voor vrienden werkte het inderdaad meteen. Alleen een drietal oudere Philips bakkies moesten eerst zonder module alvorens te werken.
0 Kudos