mijn geluids knoppen harder, zachter, mute en bronnen kiezen (welk hdmi) werkt niet meer via de ziggo remote control. Werkt wel via de remote van de tv. blijkbaar geeft de nieuwe software niet meer de goede signaal naar de tv
Opgelost! Ga naar oplossing.
Druk op de huisje-knop van je afstandsbediening.
Ga naar het Tandwieltje (Instellingen) en druk op .
Ga naar Beeld en Geluid.
Ga naar Koppel je afstandsbediening aan apparaten en druk op .
Kies het type apparaat dat je wilt koppelen via Koppel je TV of Koppel je versterker en druk op .
Kies het merk van het apparaat dat je wilt toevoegen (je kunt ook met de letters navigeren) en bevestig je keuze met .
Druk op Test wat toetsen om de functies op de afstandsbediening te testen.
Is de koppeling niet gelukt? Voer minimaal de eerste 4 letters en/of cijfers van het typenummer in van het apparaat dat je wilt koppelen. Vervolgens kun je opnieuw wat toetsen testen.
Het is mogelijk dat de mediabox sommige oudere televisie niet volledig kan bedienen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
je kunt in de instellingen van de mini > beeld en geluid > afstandsbediening koppelen. het beste kun je op modelnummer van tv doen, deze is vaak te vinden op een sticker op de achterkant van je tv. hierna moet t weer werken
alles werkte tot gisteren en nu ook, behalve deze knoppen
omdat hij de koppeling met uw tv is verloren. dan werkt idd source, mute en volume niet meer. nadat hij opnieuw gekoppeld is zal het als het goed is weer werken
trouwens waar kan ik die optie vinden? toen ik deze mini kreeg, was het aanzetten en alles werkte. nooit een tv model hoeven kiezen. ik heb een Philips tv van 8 jaren oud
Druk op de huisje-knop van je afstandsbediening.
Ga naar het Tandwieltje (Instellingen) en druk op .
Ga naar Beeld en Geluid.
Ga naar Koppel je afstandsbediening aan apparaten en druk op .
Kies het type apparaat dat je wilt koppelen via Koppel je TV of Koppel je versterker en druk op .
Kies het merk van het apparaat dat je wilt toevoegen (je kunt ook met de letters navigeren) en bevestig je keuze met .
Druk op Test wat toetsen om de functies op de afstandsbediening te testen.
Is de koppeling niet gelukt? Voer minimaal de eerste 4 letters en/of cijfers van het typenummer in van het apparaat dat je wilt koppelen. Vervolgens kun je opnieuw wat toetsen testen.
Het is mogelijk dat de mediabox sommige oudere televisie niet volledig kan bedienen.
thanks. alles werkt weer.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.