Na de laatste update van de Media XL naar 4.31 wordt niet goed meer onthouden waar je gebleven bent bij het terugkijken van opnames.
Korte toelichting: Wanneer ik een film wil opnemen die al begonnen is en deze later wil terugkijken heb je (en dat was al voor de update) 2 keuzes: kijken vanaf het begin en verder kijken.
Wanneer je dan kiest voor film kijken vanaf het begin en begint met kijken maar deze film niet helemaal afkijkt dan kon je de film een volgende keer verder kijken vanaf het punt waar je dan op dat moment gebleven was! Na de update naar 4.31 krijg je bij het wederom opstarten van de opname weer de 2 keuzes:
Verder kijken en kijken vanaf het begin: Wanneer je dan kiest voor verder kijken, kijk je niet verder waar je de vorige keer gebleven was maar kijk je verder vanaf het moment dat je de opname begonnen bent. Er wordt dus niet meer onthouden waar je voor de laatste keer gestopt bent met het kijken van de film. Ik vermoed dat dit een bug is en hoop dat dit snel opgelost kan worden. Het zou niet meer van deze tijd moeten zijn om telkens te moeten noteren waar je gebleven was bij het kijken van de film.
Dank alvast voor een oplossing!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Jammer genoeg kan ik mijn topic niet meer editten, maar media XL moet media Next zijn.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.