Na laatste update Next beeld onderzijde soms gestoord. Alleen de onderste 15 centimeter. Alleen nieuw opstarten werkt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Probleem opgelost. Ondanks een goed wifi signaal (volgens de next) was toch deze verbinding het probleem. Nu vaste internet verbinding gelegd en probleem weg. Geluid loopt nu ook meer synchroon.
Wifi is dus geen goede optie om deze box met internet te verbinden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @Chiwok, een hele goedemorgen!
In het kader van elke centimeter telt.. Zonder gekheid. Dit kijkt natuurlijk niet lekker weg, dus laten we gelijk aan de slag gaan zodat het gehele beeld weer in kannen en kruiken is. Bedoel je met 'gestoord’ beeld dat er aan de onderkant een soort van donkere waas is? Zo ja, dan raad ik je aan om het volgende te doen:
Het probleem is met deze stappen dan opgelost. Is er iets heel anders aan de hand, laat het ons dan vooral weten. Geef hierbij zoveel mogelijk gedetailleerde informatie, zodat wij en de users je kunnen voorzien van tips.
Nee, er loopt een lijn door het beeld, waarbij dan het beeld verschuift. Een been van een persoon bijvoorbeeld is dan in tweeën gedeeld en verschoven
Duidelijk! Zou je eerst bovenstaande eens willen proberen? Lost dat het probleem niet op, dan hoor ik graag of dit probleem speelt tijdens live-uitzendingen of voornamelijk bij opnames of Replay TV.
Al gedaan, en tijdens alles
Wat een raar verschijnsel, zeg!
Heb je de mogelijkheid eens een foto (of misschien nog beter, een filmpje) te maken van wat je ziet?
Heeft je TV meerdere HDMI ingangen? Zo ja; wil je het eens op een andere ingang testen (puur als test)?
Krijg geen video geupload. Alleen geheel opnieuw opstarten is momenteel de enige oplossing. Maar daar zit ik niet op te wachten
Heeft je TV meerdere HDMI ingangen? Zo ja; wil je het eens op een andere ingang testen (puur als test)?
Geen verschil
Hdmi uitgang op next lijkt het probleem. Na verloop van tijd komt de streep er in. Als dan hdmi kabel uit en in gestoken wordt probleem weg. Is dure kabel. Ook met andere kabel gebeurd hetzelfde.
Na verloop van tijd komt streep dan weer terug.
Probleem opgelost. Ondanks een goed wifi signaal (volgens de next) was toch deze verbinding het probleem. Nu vaste internet verbinding gelegd en probleem weg. Geluid loopt nu ook meer synchroon.
Wifi is dus geen goede optie om deze box met internet te verbinden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.