probleem:
Na gebruik pauze toets valt na enige tijd hetTV beeld in een bewegend beschermings-screen van Philips (ik heb dus een TV van Philips en gebruik de afstandbediening van de Next mini.
Dit kan ik met de afstandsbediening van de next niet opheffen, maar wel met de afstandsbediening van Philips
Is er een oplossing om het opheffen te kunnen doen met de next afstand
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als de volume toetsen niet gekoppeld zijn met de tv dan kan de ingangs selectie toets waarschijnlijk gebruikt worden. Die zit rechtsonder op de AB.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Lukt het niet met de volume knoppen?
Zo nee, dan gaat dat niet en moet je of de afstandsbediening van de philips gebruiken of de automatische screensaver op langere tijd instellen.
bedankt voor de tip. Ga ik proberen.
Als de volume toetsen niet gekoppeld zijn met de tv dan kan de ingangs selectie toets waarschijnlijk gebruikt worden. Die zit rechtsonder op de AB.
Bloemen 64
Hartelijk dank! De volume toetsen werkte niet. Jouw oplossing wel! Geweldig
Hartelijk dank
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.